Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:33:47 GMT

هجدهمین سالروز حملات ۱۱ سپتامبر در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۹۱۱

هجدهمین سالروز حملات ۱۱ سپتامبر در آمریکا

آمریکایی‌ها سالروز حملات ۱۱ سپتامبر را با یاد قربانیان این حادثه و درخواست برای "هرگز فراموش نشدن" این حملات و توجه بیشتر به تاثیرات آن بر قربانیان برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌ می‌شود که بستگان قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر امروز (چهارشبه) در محل این حادثه گردهم آیند. همچنین قرار است دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در پنتاگون در مراسمی که به مناسبت این روز برگزار می‌شود، شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا نیز در محل سومین حمله صورت گرفته در نزدیکی شنکسویل در پنسیلوانیا سخنرانی کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جورج بوش پسر، رییس جمهور وقت آمریکا نیز در مراسمی که به مناسبت یادبود ۱۱ سپتامبر در پنتاگون برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

با گذشت ۱۸ سال از حملات تروریستی ۱۱ سپپتامبر در آمریکا مردم این کشور همواره با پیامدهای آن درگیر هستند که از ایست‌های بازرسی امنیتی فرودگاه‌ها تا حضور آمریکا در افغانستان قابل مشاهده است.

همزمان با سالروز حملات ۱۱ سپتامبر، سفارت آمریکا در افغانستان مورد حمله یک راکت قرار گرفت.

تمرکز مراسم یادبود ۱۱ سپتامبر بر ۳۰۰۰ نفر جان باخته این حادثه خواهد بود. نام تمامی این قربانیان همراه با صدای ناقوس در محل این حمله خوانده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 11 سپتامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین، «امانوئل مکرون» رییس جمهور فرانسه روز دوشنبه در واکنش به حملات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحریم‌های بین المللی علیه ایران باید تشدید شود.

رییس جمهور فرانسه در مصاحبه‌ای حمله ایران را محکوم کرد و آن را نامتناسب توصیف کرد.

مکرون در ادامه ادعاهایش گفت: ایران به جای هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی در خارج از اسرائیل، به خود این رژیم حمله کرد و و برای اولین بار این کار را از خاک خود صورت داد.

رییس جمهور فرانسه بدون اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه مدعی شد که جامعه بین‌الملل هر کاری را برای جلوگیری از تشدید درگیری انجام خواهد داد و از اسرائیل خواست که از توسل به روش نظامی برای تلافی حمله ایران بپرهیزد.

مکرون مدعی شد که در عوض تمرکز باید بر روی انزوای ایران قرار گیرد و تحریم‌های بیشتر علیه تهران، از جمله افزایش فشار بر فعالیت‌های هسته‌ای آن صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • آمریکا : حملات ایران به اسراییل متضمن وقوع جنگی گسترده‌ تر نیست
  • کربی: حملات ایران به اسراییل متضمن وقوع جنگی گسترده‌تر نیست
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه اسرائیل
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • لوکاشنکو: حملات اوکراین با پاسخ سخت روبرو می‌شود