Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@09:56:04 GMT

اسامی یک کشته و مجروحان حادثه کربلا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۹۴۶

اسامی یک کشته و مجروحان حادثه کربلا اعلام شد

حجت‌الاسلام صحبت الله رحمانی تعداد مجروحان ایرانی این حادثه را همان چهار نفر اعلام کرد و گفت: «حسین خاوری» فرزند سلطانعلی متولد ۱۳۶۷ از مشهد زائر ایرانی شناسایی شده در بین جان باختگان حادثه کربلا بوده است.

اسامی مجروحان این حادثه نیز به این ترتیب اعلام شده است: علی جمشیدیان از اصفهان، محمدباقر حائری از قم و محمد یوسفی از قم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی گفت: این زائران همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارند. یکی از مصدومان به نام «محمد قربان»پس از درمان از بیمارستان ترخیص شده است.

مدیرکل عتبات سازمان حج با بیان اینکه بعید است به تعداد جان‌باختگان و مجروحان ایرانی این حادثه اضافه شود، افرود: با این که تمام بیمارستان‌های کربلا برای شناسایی ایرانی‌ها تجسس شده اما عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

این حادثه در جریان برگزاری مراسم "رکضه طویریج" (دویدن طویریج) که هر سال ظهر عاشورا برای بزرگداشت قیام کربلا در بین الحرمین (منطقه‌ای بین حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت عباس برگزار می‌شود، رخ داد و تعدادی از زائران زیر دست و پا ماندند. منابع اطلاعاتی عراق تا این لحظه از مرگ ٣٣ زائر و مصدومیت ١٢٢ نفر دیگر خبر داده‌اند.

۲۳۵۲۳۷

کد خبر 1298464

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محرم کربلا محرم عاشورا تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا عزاداری امام حسین ع جان بولتون دونالد ترامپ فدراسیون فوتبال کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا

لیبریا در غرب آفریقا به معادن غنی خود شهرت دارد. این کشور با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت در سواحل خلیج گینه قرار داشته و به دلیل سال‌ها جنگ داخلی همچنان از فقر عمومی رنج می‌برد؛ مسئله‌ای که باعث تشویق بومی‌ها برای فعالیت‌های غیرقانونی در حوزه معادن این کشور شده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، ویلموت پای، وزیر معدن لیبریا امروز (سه شنبه) اعلام کرد در پی وقوع یک حادثه در یک معدن طلا در این کشور، دستکم ۷ نفر جان خود را از دست دادند. 

وی خاطر نشان کرد: این حادثه در معدنی رخ داد که چند ماهی است از سوی شرکت کارفرمای آن رها شده بود. با این حال، هنوز تعداد دقیق شمار تلفات این حادثه مشخص نیست و تیم‌های امدادی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شده اند. 

مقامات محلی می‌گویند احتمال افزایش شمار تلفات این حادثه وجود دارد. 

هنوز دلیل بروز این حادثه مشخص نشده است، اما به طور معمول مردم محلی در لیبریا به دلیل نبود شغل اقدام به فعالیت غیرمجاز در استخراج طلا از معادن می‌کنند و وقوع حوادثی از این دست در این کشور سابقه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر