Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@00:14:23 GMT

تهدید خبرنگار توسط سرمربی فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۲۹۴۸

تهدید خبرنگار توسط سرمربی فلسطین

سرمربی فلسطین پس از شکست ۲-۱ برابر سنگاپور در کنفرانس خبری جنجال به پا کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فلسطین که در اولین دیدار موفق شده بود برابر ازبکستان ۲-۰ پیروز شود، روز گذشته در خانه سنگاپور برابر این تیم نه چندان قدرتمند ۲-۱ شکست خورد تا ترمزش خیلی زود کشیده شود.

پس از بازی و در کنفرانس خبری نورالدین علی سرمربی فلسطین از انتقادات یکی از خبرنگاران به شدت عصبانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدایش را بلند کرد و با گفتن جمله”از این به بعد حساب من با تو! “ سالن کنفرانس را ترک‌کرد.

ویدئو این واکنش عجیب از سوی سرمربی فلسطین در شبکه های اجتماعی پخش شده و مورد انتقاد شدید اهالی رسانه عرب قرار‌گرفته است. تیم ملی فلسطین در بازی آینده خود باید به مصاف تیم عربستان برود، عربستان روز گذشته در خانه یمن متوقف شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فلسطین خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد