Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم شهریاری صبح چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با تسلیت ایام عزای امام حسین(ع)  بیان کرد: برای امدادرسانی هرچه سریع تر در روزهای تاسوعا و عاشورا ۲۲ پایگاه ثابت و شش پایگاه سیار آماده خدمت رسانی بوده اند.

 وی ادامه داد: همچنین ۱۱ تیم پشتیبان، ۲۷ دستگاه آمبولانس، ۱۸ دستگاه خودروی نجات، یک تیم امداد هوایی، یک تیم واکنش سریع و ۱۱ خودروی امدادی پشتیبان برای امدادرسانی به حوادث احتمالی تاسوعا و عاشورا در آمادگی کامل بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به امدادرسانی های انجام شده در ۴۸ساعت گذشته بیان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به ۲۵۹ نفر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد ۱۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده و هشت نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۴۴ تیم در امدادرسانی های تاسوعا و عاشورا فعالیت داشته اند، اظهار کرد: همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی ۴۶ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه نجات و ۱۰ دستگاه کمکدار سبک به کارگیری شده است.

کد خبر 4715731

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی تاسوعا و عاشورا ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد عشقی با اعلام این خبر گفت: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در استان و شهرستان‌ها که منجر به سیل و آبگرفتگی منازل و معابر در شهر شده، تیم‌های عملیاتی پس از هماهنگی‌های انجام شده به این مناطق اعزام و امدادرسانی را آغاز کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه تاکنون ۱۴ تیم عملیاتی و بیش از ۴۰ نیروی امدادی با تجهیزات موتور پمپ آب و کف کش در سطح شهرستان یزد در حال امدادرسانی هستند بیان کرد: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران و شهرداری هستند.
عشقی بیان کرد: در دو حادثه سیل دیروز در شهرستان‌های بهاباد و اردکان تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان بهاباد در تخلیه آب از دو منزل و یک محل دام و طیور با همکاری گروه‌های جهادی ارائه خدمات نمودند و در دو حادثه سیل در شهرستان اردکان در محور اردکان به خرانق گیر افتادگی ۴ خودرو با ۱۱ سرنشین در مسیر سیل که به مکان امن منتقل شدند و همچنین محور غزال امدادرسانی به یک خودرو کامیون گرفتار در سیل و نجات یک نفر و انتقال به مکان امن توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین شب گذشته با اعلام به مرکز eoc استان مبنی بر آبگرفتگی در معابر سطح شهرستان مهریز با هماهنگی انجام شده دو تیم ۳ نفره به همراه تجهیزات و موتور پمپ مشغول امدادرسانی شدند.
وی با بیان اینکه با شدت بارش‌ها در سطح استان و همچنین شهر یزد کلیه تیم‌های امدادی آماده باش هستند، افزود: عملیات امدادرسانی همچنان با حضور تیم‌های امدادی در سطح شهر ادامه دارد.
عشقی در پایان تاکید کرد: این سامانه بارشی همچنان در استان ادامه دارد و هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند