Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@14:35:08 GMT

3روز عزای عمومی در "کربلا"

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۰۳۵

به دنبال شهادت شماری از زائران حسینی (ع) در کربلای معلی، استانداری کربلاء ۳ روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد. ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، استانداری کربلای معلی بیانیه ای را در خصوص حادثه شهادت شماری از زائران حسینی (ع) در روز عاشورا صادر کرد.

بر اساس این گزارش، به دنبال شهادت شماری از زائران حسینی (ع) در کربلای معلی، استانداری کربلاء ۳ روز عزای عمومی در این استان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه استانداری آمده است که پس از اخذ موافقت «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق، ۳ روز عزای عمومی در استان کربلاء اعلام شده است.

گفتنی است، به دنبال وقوع حادثه در کربلای معلی ۳۱ زائر حسینی (ع) به شهادت رسیدند. منبع: مهر برچسب ها: عزای عمومی ، کربلا ، شهادت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عزای عمومی کربلا شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از پایگاه‌های تیپ زرهی حضرت حجت  مستقر در خط مرزی بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل طباطبایی مسئول نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه ضمن زیارت یادمان عملیات والفجر ۸ و بازدید از پایگاه‌های مستقر در خط مرزی با رزمندگان سپاه اسلام دیدار کرد.
در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالطیف طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت نیز حضور داشت.

دیگر خبرها

  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند