Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از پاکسازی محورهای منتهی به حرم مطهر توسط ۵۶۰۰ نیروی کارگری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در این باره اظهار کرد: تمامی ۵۶۰۰ نیروی پاکبان، رفع سدمعبر و کارشناسان این حوزه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به‎صورت مستمر و شبانه‎روزی در حالت آماده‌باش بوده‌اند تا خدمت‎رسانی مطلوبی به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جانمایی ۱۹۱ سازه نصب پرده‎های عزاداری هیئت‎های مذهبی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: امسال ۵۸۱ ایستگاه صلواتی در سطح شهر مشهد به زائران و مجاوران رضوی خدمت‌‏رسانی کردند که کار پاکسازی و نظافت اطراف این ایستگاه‌‎های صلواتی نیز توسط نیروهای کارگری انجام شد.

یعقوبی با اشاره به تمهیدات لازم در زمان برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا حسینی تصریح کرد: طبق هماهنگی‎های انجام شده دو دستگاه تانکر و وضوخانه سیار جهت وضو گرفتن عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در عرصه میدان شهدا مستقر که با استقبال خوبی از سوی زائران و مجاوران رضوی مواجه شد.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: به جهت حفظ نظافت مناطق پیرامونی حرم مطهر نیز در این ایام ۲۶۲ خودرو جمع‎آوری و حمل زباله در هر روز کار جمع‌آوری پسماند را بر عهده داشتند و به منظور جلوگیری از سد معبر در سطح شهر به‌ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، ۱۲۰ اکیپ رفع سد معبر در هر روز به صورت مستمر فعال بودند.

کد خبر 389054

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مشهد شهرداری مشهد حرم امام رضا کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد