Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان، در حساب توئیتری خود نوشت:«اگر چه سیاست‌های خصمانه و استکباری آمریکا با رفتن یک نفر تغییر نمی‌کند، لیکن اخراج جان بولتون نشان از عدم موفقیت‌های سیاست فشار ترامپ دارد و اعتراف به اینکه بولتون جنگ طلب چشم بر واقعیت‌ها بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جان بولتون ترامپ عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، وال استریت ژورنال امروز در گزارشی نوشت: دولت آمریکا درصدد تحویل یک محموله تسلیحات نظامی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار به اسرائیل است.

در ادامه این گزارش به نقل از مسئولان آمریکایی آمده است: این بزرگترین بسته کمک ها به ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه و نخستین کمک از زمان تشدید تنش‌ها میان تهران و تل آویو است.

بنابراین گزارش، این کمک ها جدا از بسته کمک های جدیدی است که از سوی کنگره آمریکا در حال بررسی است. کنگره آمریکا اخیرا در حال بررسی طرحی است که به موجب آن آمریکا گلوله های تانک و خمپاره و خودروهای زرهی جدید تحویل رژیم صهیونیستی خواهد داد.

این در حالی است که دولت آمریکا شامگاه گذشته حمایت از رژیم صهیونیستی، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز طرح ارائه عضویت کامل به فلسطین را وتو کرده بود.

کد خبر 6082550 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل و اوکراین
  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • هشدار مهم سپاه: احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران وجود دارد
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل