Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس چابهار گروگان ۴۱ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ساعت 21:45 دوازدهم شهریورماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های شهرستان چابهار بلافاصله اکیپی از مأموران این پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی 41 ساله توسط 4 نفر از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو 405 نقره‌ای‌ رنگ، مسلح به سلاح کمری و کلاش با سر و صورت پوشیده و ملبس به لباس محلی مورد ربایش قرار گرفته است.

سیستان و بلوچستان| گروگان 30 ساله ایرانشهری از چنگال آدم ربایان رها شد‌2 گروگان با تلاش رزمندگان قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه آزاد شدندتهران| گروگان‌گیری اعضای یک خانواده به خاطر 12 میلیون تومان

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی یکی از آدم‌ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی او را در ساعت 19 چهادهم شهریورماه  در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار طاهری اظهار داشت: باتوجه به بازجویی‌های مقدماتی پلیس از این متهم 44 ساله مشخص شد که علت آدم‌ربایی اخاذی بوده و در ادامه تحقیقات هویت یکی دیگر از آدم‌ربایان نیز شناسایی شد. آدم‌ربایان که عرصه را برخود تنگ دیده بودند در ساعت 20 چهاردهم شهریورماه گروگان را در شهرستان سراوان رها کردند. با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان

رئیس شعبه هما در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از اعزام زائران این دو استان از فرودگاه زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، علی حسن‌خانی رئیس شعبه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از اعزام زائران حج عمره دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: زائران حج عمره این استان در دومین روز عملیات اعزام عمره‌گزاران با پرواز شماره 1580 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان می‌روند.

رئیس شعبه هما در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی افزود: 250 زائر استان در قالب یک پرواز "هما "در ساعت 16:20 روز چهارم اردیبهشت 1403 فرودگاه زاهدان را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک می‌کنند. این پرواز حامل دو کاروان زائران حج عمره استان و یک کاروان زائران استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد