Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:09:46 GMT

نمایشگاه پاییزه در کرمانشاه برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۲۹۷

نمایشگاه پاییزه در کرمانشاه برپا می‌شود

احسان باقرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری نمایشگاه پاییزه به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه طی ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر خواهد بود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: حدود ۲۰۰ غرفه در این نمایشگاه پیش بینی شده است و طی روزهای برگزاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ شب آماده بازدید علاقه مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در خصوص اقلام و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه تصریح کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز دانش آموزان، مایحتاج خانواده ها نیز عرضه خواهد شد و خانواده ها می توانند در کنار خرید وسایل مدرسه، مایحجتاج و کالاهای اساسی خود را نیز تهیه کنند.

باقرخانی همچنین از توزیع دفتر و لوازم التحریر به قیمت تعاونی در این نمایشگاه خبر داد.

وی در خصوص اینکه آیا در بین عرضه کنندگان نمایشگاه تولید کنندگان داخلی و استان حضور دارند، یا خیر گفت: به دلیل اینکه ما در استان تولید کننده در بخش های لوازم التحریر و کیف و کفش نداریم در این بخش ها اصناف عرضه کننده شرکت خواهند کرد اما در بخش روپوش مدارس، واحدهای استانی تولید کننده شرکت می کنند.

کد خبر 4715736

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه پاییزه مدارس کرمانشاه ماه محرم بوشهر قزوین شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا گرگان اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر شهرکرد خرم آباد تاسوعا و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر

حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در خصوص افتتاح بازارچه صنایع دستی نوشهر در ایام تعطیلات نوروز، گفت: این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه در مساحت: ۱۸۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد.

او با اشاره به عرضه محصولات متنوع از ۵۱ رشته مختلف صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در این بازارچه، افزود: لاک تراشی، خراطی، مس و چاقو زنجان، گلیم، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم، حجاری سنگ، سفال و سرامیک و زیورآلات سنتی از جمله رشته‌های صنایع‌دستی پرمخاطب این بازارچه ملی صنایع‌دستی است.

ایزدی ازحضور ۱۵ استان کشور در این بازارچه خبر داد و گفت: دست ساخته‌های هنری هنرمندان استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذزبابجان غربی، مازندران، البرز، تهران، همدان و فارس در این نمایشگاه عرضه شده است.

او مکان نمایشگاه نوشهر را پارک نگین اعلام و در خصوص وضعیت بازدید از بازارچه، افزود: این بازارچه روزانه بیش از ۶ هزار نفر بازدیدکننده دارد.

ساعت بازدید از بازارچه صنایع‌دستی شهرستان نوشهر از ۱۰ صبح الی ۲۴ شب تا ۱۳ فروردین امسال، میزبان علاقمندان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • برپایی ۱۰ ایستگاه مذهبی در کرمانشاه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر