Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان، گفت: توپوگرافی استان به نحوی است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی  در این استان می‌توان ۴ کیلومتر راهسازی در برخی استان‌های همسایه داشت.

او با اشاره به تعداد بالای فوتی‌های عابرین پیاده در استان،افزود: پل ها، نقاط توقف و مسیر‌ها باید با نگاه کارشناسی شده بررسی و اقدامات لازم در این محور اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری گفت: باید رشد عملکرد دستگاه‌ها از نظر کمیت نیز شکل بگیرد و بررسی‌ها در این بخش را خواهیم داشت.

استاندار با اشاره به اهمیت فرهنگ ترافیک، عنوان داشت: برنامه‌های آموزشی و فرهنگ ترافیک در صداو سیما باید به نزدیک‌ترین زمان به برنامه‌های پر بیننده برسد.

کلانتری به توسعه زیرساختی درون شهری در استان اشاره کرد و افزود: راه اندازی چراغ عابر پیاده، ارتقای روشنایی و اصلاح سرعت گیر‌های غیر استاندارد در سطح استان مورد تاکید است.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز، گفت: همچنین با توجه به نزدیکی فصل بارش ها، توجه جدی به محور یاسوج به سپیدان ضروری است.

کلانتری خواستار توجه مناسب به کمربندی یاسوج شد و گفت: مشکلات موجود در این محور نیز باید با نگاه کارشناسی شده دستگاه‌ها و همکاری همه جانبه رفع شود.

انتهای پیام/غ

نگاه ویژه به نقاط حادثه خیز در جاده های استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهر ویلا، محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، آزادراه ساوه - تهران حدفاصل ده شاد تا احمدآباد مستوفی و محور ورامین – تهران محدوده قلعه نو سنگین است.

کد خبر 6084079 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • ترافیک عجیب در محور تهران رودهن
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز محور راهجرد به سلفچگان
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران شتاب می‌گیرد