Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@04:58:57 GMT

گزارش تمرین استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۴۰۳

گزارش تمرین استقلال

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال استقلال که خود را برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده می‌کند از ساعت 10 صبح در زمین ورزشگاه انقلاب تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کرد.

آبی پوشان که روز گذشته به دلیل عاشورای حسینی تعطیل بودند امروز زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی را در غیاب بازیکنان ملی‌پوش، فرشید باقری،روزبه چشمی،مرتضی تبریزی و علی دشتی  برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی و دشتی به دلایل شخصی و با اجازه سرمربی در تمرین امروز غایب بودند.به این ترتیب و با احتساب ملی پوشان 10 بازیکن در تمرین امروز این تیم حضور نداشتند. تمرین امروز آبی پوشان به برنامه‌های استقامتی اختصاص داشت.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه ساعت 13:30 راهی اهواز خواهد شد و سپس با اتوبوس راهی مسجد سلیمان خواهد شد. آبی پوشان بعد از بازی بلافاصله به اهواز خواهند رفت و یک شب در این شهر اقامات خواهند داشت.قرار است استقلالی‌ها صبح روز دوشنبه در اهواز تمرین ریکاوری برگزار کنند و سپس عصر همین روز به تهران برگردند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد

رافائل سیلوا در جریان دیدار درون تیمی استقلال که در تمرین ریکاوری بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شد، دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. این بازیکن بر خلاف شایعات روز گذشته در محل تمرین تیمش شرکت کرد و البته بعد از مشورت با پزشک و نکونام محل تمرین را ترک کرد. سیلوا در بازی با شمس آذر قطعا غایب خواهد بود و به احتمال فراوان به دیدار با تراکتور هم نمی‌رسد.

همچنین روز گذشته اخباری در مورد غیبت سرپرست استقلال و جدایی نصرالله خواجه گیری از این تیم منتشر شد، اما با پیگیری‌ها مشخص شد وی روز گذشته در محل تمرین حضور داشته و بحث کنار گذاشتن وی از تیم و استعفای وی صحت ندارد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم شمس آذر قزوین خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • کاروان تیم ملی فوتسال ایران به تایلند رسید