Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@19:08:25 GMT

حذف کامل قبض کاغذی آب تا دو سال دیگر

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۴۱۲

حذف کامل قبض کاغذی آب تا دو سال دیگر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا کشفی با تاکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی آب در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک در دستور کار گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر پایلوت اجرای این طرح در چندین شهر از جمله لرستان، اصفهان، آذربایجان‌غربی و بندرعباس آغاز شده است و پس از ارزیابی نتایج، این برنامه به سایر مناطق کشور نیز تعیم داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت اجرای این برنامه کاملا شده است، ادامه داد: هزینه آب‌ بهای برخی از مشترکان به دلیل تعرفه غیرواقعی آب به میزانی اندک است که چاپ قبض کاغذی حتی به صرفه هم نیست.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد مشترکان آب شهری و روستایی کشور از مرز ۲۳ میلیون مشترک گذشته است و سالانه تعداد بسیار زیادی قبض کاغذی میان این تعداد مشترک توزیع می‌شود که در صورت اجرای کامل این برنامه شاهد ثمرات زیست‌محیطی و اقتصادی فراوانی خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قبوض کاغذی آب قبض کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که بنا به دعوت معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی اسکاپ، برای شرکت در هشتادمین اجلاس سالانه اسکاپ به بانکوک سفر کرده است، با مدیرکل غرب آسیای وزارت خارجه تایلند دیدار کرد.

منظور در این دیدار، ضمن با اهمیت دانستن نشست سالانه کمیسیون همکاری‌های اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ)، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت این نهاد بین‌المللی در اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشور تأکید کرد.

در ادامه این دیدار، آقای واراووت، مدیرکل غرب آسیای وزارت خارجه تایلند، ضمن اشاره به وضعیت ملتهب خاورمیانه، پرهیز طرف‌های درگیر از افزایش تنش در منطقه را مورد تأکید قرار داد.

معاون رییس‌جمهور کشورمان نیز ضمن تبیین شرایط سخت مردم مظلوم غزه و ضرورت اقدام قاطع جهانی برای توقف سریع حملات رژیم صهیونیستی به رفح، اقدام شجاعانه و مدبرانه نیرو‌های مسلح کشورمان را در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی کنسولگری کشورمان در سوریه مورد تجلیل قرارداد و بر پاسخ سخت‌تر و پشیمان‌کننده‌تر در صورت تکرار این‌گونه تعرضات تأکید کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با این اقدام ماجراجویانه به‌دنبال گسترش تنش در منطقه بود تا از این طریق نگاه‌های انتقادی جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی را از غزه به یک جبهه جدید معطوف کند که پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران نقشه شوم رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرد.

دیدار منظور با معاون دبیر کل سازمان ملل و مدیر اجرایی اسکاپ

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در نخستین روز حضور خود در بانکوک برای شرکت در هشتادمین نشست سالیانه اسکاپ، در مراسمی که وزیر خارجه تایلند در مقر اسکاپ تدارک دیده بود، شرکت کرد.

منظور در این مراسم که وزارت امور خارجه تایلند با حضور میهمانان خارجی تدارک دیده بود، ضمن دیدار با خانم «آلیس جابانا»، معاون دبیر کل سازمان ملل و مدیر اجرایی اسکاپ، وزیر امور خارجه تایلند، خانم «لتیزیا روسانو»، مدیر اپدیم، و نمایندگان برخی کشور‌های شرکت کننده در این اجلاس از جمله معاون نخست وزیر قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

منظور امروز (سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه) در دومین روز نشست اسکاپ در سخنرانی خود به بیان دیدگاه‌ها و نظرات کشورمان در خصوص موضوع نشست هشتادم با عنوان «اهرم‌سازی نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه» پرداخت.

وی همچنین با خانم «آلیس جابانا»، مدیر اجرایی اسکاپ، دیدار و گفتگو و در جلسه اپدیم نیز سخنرانی خواهد کرد.

استفاده هرچه بیشتر ایران از ظرفیت نهاد‌های وابسته به سازمان ملل

رییس سازمان برنامه و بوجه کشورمان همچنین در صفحه ضخصی خودش در فضای مجازی نوشت:‏ در حاشیه ۸۰ امین نشست سالانه اسکاپ، گفتگوی بسیار مفیدی با خانم جابانا معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی اسکاپ در خصوص استفاده هرچه بیشتر کشورمان از ظرفیت نهاد‌های وابسته به سازمان ملل در راستای توسعه همکاری‌های منطقه ای، تکمیل کریدور‌ها و مقابله با خشکسالی داشتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • کسب رتبه ششم چهارمحال و بختیاری در صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید