Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:38:53 GMT

دنیا از رفتن «بولتون» استقبال کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۴۲۸

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود واعظی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا اظهار کرد: این مساله نشانگر آن است که دولت تندرو آمریکا هم به این نتیجه رسیده که دوران جنگ‌طلبی به سر آمده و اگر قرار است با دنیا تعامل کند، راهش منطق است.

وی ادامه داد: جان بولتون از گذشته فردی بسیار تند و جنگ‌طلب بوده و از زمان حضورش در این منصب به هیچ کدام از اهدافش نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تصریح کرد: درباره آنچه بولتون درباره ایران انجام داد به عقیده من دشمنی‌اش با ایران قابل مقایسه با هیچ کشوری نبود چون در دوران بی مسئولیتی‌اش حقوق‌بگیر سازمان منافقان بود که در نهایت شکست خورد و تمام آنچه آرزو می‌کرد که دولت ایران نباشد، شکست خورد و حکومت و مردم ایران به قوت خود باقی است و او رفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دنیا هم از رفتن او استقبال کرده و قیمت نفت نیز کاهش پیدا کرده است و این نشانگر آن است که یک تندرو و جنگ‌طلب دیگر حضور ندارد.

وی افزود: بحث رفتن او فقط مربوط به ایران نبوده بلکه اکثر پیشنهادات او مرود قبول قرار نمی‌گرفته پس بحث به طور کلی به سیاست آمریکا برمی‌گردد. دولت ترامپ وارد انتخابات شده و نیازمند اصلاح سیاست‌های غلط است تا پیام مثبتی به جامعه این کشور ارسال کند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • حاشیه های پررنگ تر از متن سفر رئیسی به پاکستان؛ از استقبال سرد در فرودگاه تا غیبت آجودان
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • سنگ تمام پاکستانی ها برای استقبال از رئیس جمهوری ایران | تصاویر
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • ارتقای روابط راهبردی با همسایه سبز
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران