Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالرضا پیرحسین‌لو» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این منابع‌مالی برای یک دبیرستان دخترانه صرف شده که ۵۰ درصد آن توسط خیر مدرسه‌ساز و بقیه توسط نوسازی مدارس تامین شده است.

وی اظهارداشت : این طرح در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع با زیربنای یک‌هزار و۳۰۰ متر در ۲ طبقه ساخته شده و حضور مسئولان استانی و محلی در سال تحصیلی جدید گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش خمین ادامه داد: برای طرح‌مهر ۱۲ هزارمترمربع از پشت‌بام مدارس ایزوگام، هفت هزار مترمربع از حیاط مدارس آسفالت، ۶ مدرسه شهری تعمیر، تجهیز و رنگ‌آمیزی شده است.

پیر حسین‌لو گفت:۳۰۰ میلیون ریال باهدف برقراری جیره غذایی خوابگاه دانش‌آموزی،  ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آسفالت، ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به منظور ایزوگام و یک میلیارد ریال برای رنگ آمیزی مدارس این شهرستان هزینه شده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهرک معلم نیز با شروع سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان کلید می‌خورد.

مدیر آموزش و پرورش خمین ادامه داد: در راستای اجرای طرح‌مهر ۹۸امسال ۳۰ مرکز آموزش روستایی خمین تعمیر زیباسازی، بازسازی و مجهز به تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی شد.

پیرحسین‌لو اظهار داشت: همکاری انجمن اولیا و مربیان وکمک‌های خیران مدرسه‌ساز برای زیباسازی، رنگ آمیزی و دیوار نویسی مراکز آموزشی خمین به‌کار گرفته شد.

وی تصریح کرد: سالن نشست‌ها و نمازخانه آموزش و پرورش خمین در طرح بهسازی و بازسازی کمیته تعمیر و تجهیز طرح‌مهر قرار گرفته که عملیات بهسازی آن در حال انجام است.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید فرهنگی خمین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد

مجید نصیری گفت: ۲۵۴ هزار و ۵۵۹ نفر ساعت از این آموزش‌ها در واحدهای فنی و حرفه‌ای برادران و ۱۵۹ هزار و ۷۶۹ نفر ساعت در واحدهای خواهران شهرستان ارائه شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی به ۹هزار و ۸۴ نفر ساعت دانشجو و۸۳ هزار و ۷۲۳ نفر ساعت دانش‌آموز ارائه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین بیان کرد: ۱۲ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت از ساکنان مناطق روستایی، ۱۶۶ هزار و ۴۰۳ نفر ساعت متقاضیان مهارت آموزی و ۳۹ هزار و ۹۳ نفر ساعت شاغلان بنگاه‌های اقتصادی پارسال در آموزش‌های مراکز فنی و حرفه‌ای خمین شرکت کردند.

نصیری گفت: پارسال ۱۸ هزار و ۲۹۱ نفر ساعت در پادگان و ۳۸ هزار و ۷۸۷ نفر ساعت در ندامتگاه آموزش‌های مهارتی فرا گرفتند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین اضافه کرد: یک‌هزار و ۳۲۲ نفر دوره مهارت آموزی هم در سال جاری در واحد برادران خمین ارائه شد.

وی، هدف از آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش توانایی‌ها و دانش افراد جویای کار و حتی شاغلین بیان کرد و افزود: آموزش و پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار در دستور کار است.

نصیری گفت: این فرآیند از طریق آموزش در مراکز ثابت بخش دولتی، تیم‌های سیار شهری و روستایی، صنایع و صنوف، دانشگاه، زندان و پادگان‌ها و همچنین آموزش در بخش غیردولتی توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد انجام می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای خمین یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به تامین و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و ارتقای فرهنگ مهارت‌های فنی جامعه اقدام می‌کند و همچنین در کنار فعالیت آموزشی، تعیین صلاحیت حرفه‌ای افراد متقاضی را نیز انجام می‌دهد.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ شهر، ۲ بخش و هفت دهستان ساکن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟