Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:28:36 GMT

برنامه سفر استقلال به مسجد سلیمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۵۶۲

برنامه سفر استقلال به مسجد سلیمان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میهمان نفت مسجد سلیمان است. آبی پوشان ساعت ۱۳:۴۵ یکشنبه با هواپیما عازم اهواز و از آنجا با اتوبوس به مسجد سلیمان خواهند رفت.

بر اساس این گزارش، برنامه بازگشت آبی پوشان هم به این ترتیب است که آنها با پرواز ساعت ۱۶ روز دوشنبه به تهران باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان روز دوشنبه یک جلسه تمرین ریکاوری نیز در مسجد سلیمان انجام خواهند داد.

دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۴۵ روز یکشنبه ۲۴ شهریور در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4715693

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران مسابقات قهرمانی جهان فوتسال تکواندو کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد (فیلم)
  • ببینید | نام مسجد پارک قیطریه مشخص شد!
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند