Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@19:56:13 GMT

یارانه برخی افراد ثروتمند از مهرماه حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۶۲۶

آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حذف یارانه سه دهک بالای جامعه، گفت: موضوع حذف دهک های درآمدی برخوردار با توجه به شرایط اقتصادی کشور، فشارهای نظام سلطه در طی این ایام و همچنین آثار این فشارها بر سطح عمومی قیمت ها باید با احتیاط انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت مصوبه ای در این زمینه داشته مبنی بر اینکه ظرف مدت یک ماه ۴ دستگاه مرتبط در این زمینه پیگیری کنند و نسبت به حذف یارانه برخی از افراد برخوردار که تمکن مالی خوبی دارند، اقدام کنند اما هنوز این دستگاه ها، دستورالعمل های کامل در این زمینه را ارائه نکرده اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امیدواریم که این اقدام به گونه ای اتفاق بیفتد که در مهرماه بتوانیم بخشی از افراد برخوردار را با میزان خطای حداقلی انتخاب و از لیست یارانه بگیران حذف کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: البته ما به هیچ وجه نمی خواهیم که فشاری به طبقه مستضعف و متوسط جامعه وارد شود بلکه فقط می خواهیم اختصاصاً این مصوبه مجلس شورای اسلامی در حذف سه دهک برخوردار جامعه اجرا شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یارانه وزیر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان اظهار داشت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگر هستند یعنی اگر اقدامی صورت می‌گیرد، حاصل زحمات این دو مجموعه است.

وی اضافه کرد: مجموعه انتظامی به عنوان ضابط و بازوی اجرایی مقام قضائی است که تعامل بسیار خوبی در این رابطه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: وظیفه ذاتی فراجا حفظ نظم و امنیت و دیگری ضابط بودن یعنی نیروی آموزش دیده تحت فرمان مقام قضایی بودن است، در جرائم مشهود پلیس می‌تواند بدون اجازه مقام قضایی ورود کند که از جمله این جرائم کشف حجاب است که باید امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار بگیرد و دادستانی استان در این زمینه به طور کامل از پلیس حمایت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در این نشست گفت: مسئولان باید به وظیفه خود در زمینه حجاب عمل کنند و باید با هنجارشکنان به طور قاطع برخورد شود.

سردار جمال سلمانی بیان کرد: مردم استان مردمی متدین و ولایتمدار هستند و موازین شرعی و اسلامی را رعایت می‌کنند و مکان‌هایی از سطح شهر که کشف حجاب می‌کنند شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین پلیس فتا حوزه فضای مجازی را رصد می‌کند و به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم و از دستگاه قضایی که همیشه از نیروی انتظامی حمایت می‌کند تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6079404

دیگر خبرها

  • وقتی هیپی‌گریِ جوانان کار و کاسبی سلمانی‌های تهران را کساد کرده بود
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانم مدل بعد از ازدواج با پیرمرد ثروتمند فریب خورد
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ الکترونیک
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی با موضوع یارانه‌ی معیشتی و کالا برگ الکترونیک
  • امید به آینده زمینه‌ساز سلامت و روان است