Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@19:05:03 GMT

قبوض کاغذی آب هم حذف می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۶۳۱

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز حذف قبوض کاغذی آب در برخی از مناطق کشور، گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته این طرح تا پایان دولت دوازدهم به طور کامل اجرا خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حمیدرضا کشفی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، گفت: هم اکنون اجرای آزمایشی این طرح در چندین شهر از جمله لرستان، اصفهان، آذربایجانغربی و بندرعباس آغاز شده است و پس از ارزیابی نتایج، این برنامه به سایر مناطق کشور نیز تعمیم داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر زیرساخت اجرای این برنامه کاملا مهیا شده است، ادامه داد: هزینه آب بهای برخی از مشترکان به دلیل تعرفه غیرواقعی آب به میزانی اندک است که چاپ قبض کاغذی حتی به صرفه هم نیست.
کشفی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان آب شهری و روستایی کشور از مرز ۲۳ میلیون مشترک گذشته است و سالانه تعداد بسیار زیادی قبض کاغذی میان این تعداد مشترک توزیع می‌شود که در صورت اجرای کامل این برنامه شاهد ثمراث زیست محیطی و اقتصادی فراوانی خواهیم بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قبوض کاغذی آب بها وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

برنامه «شب‌های قدر» با آیتم‌های ویژه «شب روشنی» و ارتباط با اماکن متبرک داخل و خارج کشور به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه ۱۰ فروردین ماه با حضور کاپیتان ابراهیم ناحیان، خلبان هوایپمای مسافربری و خادم حرم قدس رضوی به روی آنتن می‌رود. 

گروه تواشیح الغدیر و گروه موسیقی عاشقان علی در آیتم های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.

همچنین علی‌نامه‌خوانی مرشد ورمزیار برای علاقمندان پخش خواهد شد.

در روز یکشنبه، ۱۱ فروردین گروه دستان الهام (گروه سرود دختران ناشنوا) به سرپرستی محبوبه طاهری، قطعاتی در مدح حضرت علی (ع) اجرا خواهند کرد.

گروه تواشیح الغدیر و گروه‌ موسیقی عاشقان علی به سرپرستی محمدرضا چراغعلی همراه با علی نامه خوانی مرشد ورمزیار در بخش‌های دیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در شب ۱۲ فروردین، اتسوکو هوشینو مستبصر ژاپنی که حدود ۱۹ سال است که به دین اسلام مشرف‌شده و ساکن شهر قم است از چالش‌های کوچ از زادگاهش و انتخاب اسلام صحبت می کند.

در ادامه اجرای علی نامه‌خوانی مرشد ورمزیار و اجرای موسیقی عاشقان علی و گروه موسیقی هم‌آوایی الغدیر به روی آنتن می رود.

و در شب ۱۳ فروردین، ۲۱ ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام عباس روزمه کارشناس فرهنگی و رسانه و کارشناس دینی مهمان برنامه است و از فضایل شب‌های قدر صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • شعارهای ضدصهیونیستی در محفل قرآنی امام حسنی ها سر داده خواهد شد
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور