Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:00:29 GMT

طرح زوج و فرد خودرو در کرمانشاه اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۶۵۸

طرح زوج و فرد خودرو در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ "فضل‌الله شیری" روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح تا پایان سال جاری به استثناء روزهای تعطیل از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در شهر کرمانشاه اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی جریمه ورود به طرح زوج و فرد را ۲۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: هر وسیله نقلیه‌ای که به محدوده‌های طرح وارد شود ممکن است در طول مسیر توسط چند نفر از همکاران که وی را رویت می‌کنند، با دست افزار هوشمند پلیس جریمه شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، گفت: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

وی در ادامه روانسازی و کاهش حجم ترافیک را از مهمترین اهداف طرح زوج و فرد دانست و بر مشارکت شهروندان کرمانشاهی در اجرای آن تأکید کرد.

سرهنگ شیری در پایان و با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستان‌ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن‌ها اجرا می شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند.

کلانشهر کرمانشاه مرکز استان یک میلیون نفر جمعیت دارد.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا طرح زوج و فرد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج