Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@15:03:11 GMT

شوماخر بهوش است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۸۲۴

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، میشاییل شوماخر اخیرا به پاریس انتقال داده شده است تا درمان مخفیانه‌ای رویش انجام شود. یک روز بعد نشریه لا پاریسین مدعی شد جوانی که در بخش قلب و عروق است به یکی از دوستانش که در بیمارستان ژرژ پومپیدو پاریس کار می‌کند اظهار کرده است قهرمان هفت دوره فرمول یک به هوش است. او در این باره گفت: بله او در نزدیکی من است و من می‌توانم به تو اطمینان بدهم که به هوش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلینیک که در مرکز فرانسه واقع است از دوشنبه در تدابیر امنیتی شدید قرار گرفته است چون راننده پیشین آلمانی در آن جا بستری شده است.

شوماخر پیش از این دو بار در بهار در فرانسه بستری شده بود. راننده آلمانی پس از حادثه بیست و نهم دسامبر در خانه‌اش در لوزان در کما به سر می‌برد. او ۶ سال پیش در حال اسکی به یک صخره برخورد کرد و اگر کلاه نداشت جانش را از دست می‌داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک

در فاصله حدود ۱۲۰ روز مانده تا برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در محل انجام این بازی‌ها تجمعاتی اعتراضی صورت گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فعالان جنبش SOS Racisme برای حمایت از شرکت «آیا ناکامورا» خواننده فرانسوی مالی‌ تبار در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 که در 26 جولای (5 مرداد) برگزار می‌شود، به خیابان‌های پاریس آمدند.

پیش از این گزارش شده بود که ناکامورا می‌تواند در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 اجرا کند. در ادامه مارین لوپن رهبر حزب ملی فرانسه از احتمال حضور ناکامورا در این مراسم انتقاد کرد و آن را تلاشی برای تحقیر مردم فرانسه خواند و خاطر نشان کرد، ناکامورا به زبان فرانسوی نمی‌خواند.

هراس غربی‌ها از تبدیل شدن المپیک پاریس به هدفی تروریستی

در واکنش به این اقدام، فعالان جنبش SOS Racisme مقابل مقر این حزب در پاریس دست به اعتراض زدند و شعار می‌دادند: «فرانسه توسط سیاهپوستان تحقیر نمی‌شود، فرانسه توسط نژادپرستان تحقیر شده است».

همچنین تجمعی در حومه پاریس صورت گرفت که هدف آن جلب توجه به وضعیت بی‌خانمان‌ها و گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه بود. بالغ بر سه و نیم هزار نفر در خیابان‌ها و هزار نفر در سالن‌های ورزشی پاریس می‌خوابند به همین خاطر این فعالان خاطرنشان کردند، باید مراقب آنها بود تا مسابقات المپیک برای همه زیبا و شایسته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس
  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند(+عکس)
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس