Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در پایان نشست هیئت دولت در رابطه با افزایش نرخ آزادراه‌های خصوصی در جمع خبرنگاران گفت: نرخ آزادراه‌ها طبق قانون همه ساله بر اساس قراردادهایی که با سرمایه‌گذار وجود دارد، توسط وزارت راه تعیین می‌شود؛ چراکه نرخ استهلاک دارد و تکالیفی بر عهده‌شان است که سرمایه‌گذار وظیفه دارد همواره آزادراه‌ها را به بهترین کیفیت نگهداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در چندسال گذشته مقداری کاهلی کرده بودند و ما از آن‌ها خواستیم که تکالیف‌شان را بهتر انجام دهند، نرخی هم که جدیدا تصویب شده با رعایت قراردادها و حقوق مردمی که از آنجا عبور و مرور دارند، در نظر گرفته شده و ما امیدواریم به ارتقاء کیفیت و ایمنی آزادراه‌هایمان منتهی شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وزارت راه چه تدابیری برای راه‌های اربعین اندیشیده و اینکه آیا علیرغم وعده‌‌ها مبنی بر عدم افزایش قیمت بلیت‌های وسایل نقیله، شاهد بی‌ثباتی قیمت در آن زمان خواهیم بود یا نه؟، گفت: به هیچ وجه نه راه‌آهن، نه حمل و نقل جاده‌ای و نه هواپیما حق افزایش قیمت ندارند و اگر کسی سودجویی کند و افزایش قیمت بدهد، تخلف است که حتما با او برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در رابطه با آماده‌سازی راه‌ها هم گفت: راه‌ها یک جریان همیشه فعال است اما آماده‌سازی مسیرهایی که به مرزها منتهی می‌شود، در دستور کار قرار گرفته که ایمن‌سازی‌ها صورت بگیرد و ان‌شاالله تا قبل از اینکه سفرها شدت پیدا کند، این کار انجام خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !

به گزارش پارس نیوز ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ماده ۱۵ لایحه نرخ تاکسی ۱۴۰۳ گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها به سامانه ۱۳۷ پلاس گزارش دهند.

وی در ادامه افزود: بهتر است شهروندان عزیز برای حصول نتیجه موردنظر و همچنین سهولت کار، پرداخت‌ها را الکترونیکی انجام دهند و با اسکن QR کد روی شیشه تاکسی‌ها و اطلاع از نرخ کرایه‌ها، از طریق اپلیکیشن شهرزاد، کرایه را پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه امسال میانگین افزایش نرخ کرایه‌ها ۴۵ درصد است. این رقم در سال ۱۴۰۲ نیز نسبت به سال ۱۴۰۱ همین مقدار افزایش داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی در خصوص روند نوسازی‌ها هم گفت: امسال هم تسهیلات نوسازی ناوگان شرایط مناسبی دارد و درصدد افزایش سقف تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید هستیم تا تاکسیرانان کارمزد پایین‌تر و اقساط با زمان بیشتر داشته باشند و خیال‌شان از جایگزینی راحت باشد. همچنین برقی‌سازی ناوگان هم در دست اقدام است و به‌زودی فراخوان‌هایش اعلام خواهد شد.

منبع : مهر

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • حذف و جابه‌جایی میدان بیستون با هدف روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیک
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!