Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:45:12 GMT

برد تیم ملی والیبال در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۳۹۹۴

برد تیم ملی والیبال در قرنطینه

تیم ملی والیبال ایران در دیداری دوستانه توانست استرالیا را شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، روز گذشته در دیداری دوستانه توانست با نتیجه 3 بر 2 استرالیا را شکست دهد.

این بازی در سکوت کامل خبری برگزاری شد. نکته جالب اینکه پس از رقابت‌های انتخابی المپیک، رسانه‌ها هیچ خبری از شرایط تیم ملی ندارند و هنوز زمانی برای حضور رسانه‌ها در تمرینات اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ایگور کولاکوویچ امروز در دومین دیدار دوستانه خود از ساعت 14 یک بار دیگر به مصاف استرالیا خواهند رفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان والیبال تیم ملی والیبال ایران دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت

به نظر می‌رسد سناریوی دو سال پیش برای کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در حال تکرار است.

سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملت‌های والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش برای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روز‌های آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بار‌ها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال ۲۰۲۳ آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده، اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

امیر غفور دیگر بازیکن محسوب می‌شود که به تیم ملی والیبال ایران دعوت شده، اما حضور او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید که آیا او نیز تصمیمی مشابه محمد موسوی اتخاذ خواهد کرد یا خیر.

منبع: ورزش سه

tags # والیبال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • شرط سنی رقابت‌های والیبال سال ۱۴۰۳
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  •   رژیم صهیونیستی به دنبال پوشاندن شکست خود از طریق سانسور خبری