Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، داریوش مثنوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 شهریورماه اظهار کرد: امسال مراسم رژه نیروهای مسلح تنها در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و در شهرستان‌ها رژه برگزار نمی‌شود.
وی غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در همه شهرستان‌های استان، برگزاری جلسه‌های روشنگری و بصیرتی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام گروه‌های جهادی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۹۲ هزار شهید بسیجی در کشور، بیان کرد: به همین مناسبت در بازه زمانی هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج یادواره‌ها و برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود.
مثنوی از برگزاری یادواره شهدای بسیجی استان خبر داد و تصریح کرد: از هزار و ۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد، هزار و ۳۶ شهید (۶۴ درصدِ شهدای استان) بسیجی هستند و به این لحاظ در رتبه نخست کشور هستیم.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد شهدای بسیجی استان یعنی حدود ۵۵۰ نفر، شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستند همزمان با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، برنامه‌هایی در این زمینه پیش‌بینی شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان ادامه داد: امسال ۴۴ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده که همایش تفنگداران عشایر از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد