Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی نقاط مختلف استان زنجان، غرق در عزا و ماتم بود و مراسم و تجمعات مختلف و متنوعی با حضور گسترده و پرشور عزاداران و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد.
با تمهیدات از قبل صورت گرفته و پیش بینی امکانات فنی، شبکه اشراق برنامه‌های عزاداری را در روز‌های تاسوعا و عاشورا از مناطق مختلف استان به صورت زنده پوشش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجمع باشکوه عزاداران منطقه سجاسرود، تجمع عزاداران شهر قیدار، دسته عزاداری احمدیه زنجان، عزاداری پرشور مردم شهرستان طارم، پوشش زنده دسته عزاداری بزرگ فاطمیون زنجان، اجتماع حسینی مردم شهرستان خرمدره، نماز ظهر عاشورا و دسته عزاداری مکتب الزهرا (س) در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی علاوه بر شبکه استانی اشراق از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، شما، آموزش، افق، سحر، سحر کردی، سحر آذری، خبر، قرآن، الکوثر، Press TV و hispan tv در مجموع به مدت ۱۰۶۴ دقیقه عشق و ارادت پایتخت نشینان شور و شعور حسینی را به سراسر کشور و خارج از مرز‌های جغرافیایی مخابره کردند.   انتهای پیام/ن   انعکاس جلوه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم