Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجّت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران اقامه می‌شود. ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نماز عبادی ــ سیاسی جمعه 22 شهریور تهران به امامت حجّت‌الاسلام محمّدحسن ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان در پیش‌خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های تهران چه گفتند؟آسیب‌شناسی نمازجمعه‌ها در گفتگو با حجت‌الاسلام لواسانی: تقویم‌خوانی و کلّی‌گویی کار امام جمعه نیستگفتگو| حجت‌الاسلام آل‌هاشم: مشکلات مردم باید در خطبه‌های نمازجمعه طرح شود

پیش از خطبه‌ها، حجّت‌الاسلام علیرضا پناهیان، رئیس حوزه علمیه دارالحکمه، با موضوع «مقدمات شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام» سخنرانی می‌کند.

درهای دانشگاه از ساعت 10:30 صبح باز می‌شود و مراسم نمازجمعه از ساعت 11:30 آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نماز جمعه تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه تهران نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

ماموستا سلیمان رشیدی خطیب نمازجمعه مهاباد در خطبه نمازجمعه این هفته، گفت: امروز کشورمان یکی از کشور‌های توانمند و با اقتدار در منطقه است و در مقابل هرگونه تجاوز و نگاه بد دشمنان پاسخ قاطع خواهد داشت.

وی با تبریک ۲۹ فروردین روز‌ ارتش‌ جمهوری‌اسلامی، اضافه کرد: اکنون نیرو‌های‌مسلح کشورمان با انواع تجهیزات پشیرفته و مدرن که بیشتر توسط فرزندان این مرز و بوم ساخته شده مجهز هستند و ارتش کشورمان یک نیروی تدافعی و توانمند است.

خطیب نمازجمعه مهاباد در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به احسان و نیکوکاری ادامه داد: نیکوکاری و یاد خداوند تنها به ماه‌رمضان ختم نمی‌شود و اهل ایمان باید در تمام شبانه روز و طول سال از یاد خداوند غافل نشوند.

وی اظهار کرد: زنان بزرگ اسلام به خاطر ایمان به خدا و ترس از روز قیامت، با لباس‌های مناسب و پوششی کامل در بین مردم ظاهر می‌شدند، اما اکنون برخی از زنان و دختران مسلمان با پوشش‌های نامناسب در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند.

ماموستا رشیدی افزود: خداوند به بنگانش توصیه کرده برای رسیدن به بهشت، علاوه بر اقامه‌نماز و روزه، در جامعه نیکوکار و پاک‌دست باشند و اهل ایمان باید صالح و شایسته باشند تا مورد رحمت و مغفرت‌الهی قرار گیرند.

نمازجمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگوت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران