Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@08:35:37 GMT

یک مشهدی در حادثه دیروز کربلا به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۱۹۳

یک مشهدی در حادثه دیروز کربلا به شهادت رسید

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: حسین خاوری از مشهد در شمار افراد جان باخته روز گذشته حادثه کربلا بوده است.

جواد شاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: حسین خاوری، فرزند سلطانعلی متولد ۱/۷/۱۳۶۷ از مشهد در شمار افراد جان باخته روز گذشته حادثه کربلا است. وی افزود: در حال پیگیری های لازم برای انتقال جنازه این شهید به مشهد مقدس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاد بیان داشت: در حال حاضر حدود ۱۵کاروان  با جمعیتی در حدود ۶۰۰نفر از استان خراسان رضوی در کربلای معلی حضور دارند که طبق آخرین اطلاعات همه در شرایط صحت و سلامتی قرار دارند. وی افزود: هرگونه افزایش قیمت برای سفر عتبات عالیات غیرقانونی و تخلف است     گفتنی است روز گذشته با ازدحام جمعیت، عده‌ای از زائران در هجوم دسته‌ های عزادار آسیب دیدند که بیش از ۳۰ نفر در این حادثه به شهادت  و حدود ۱۰۰ تن مجروح شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حج و زیارت جواد شاد کربلای معلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان