Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه امسال تاکنون، هزار و ۲۴۰ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

او با بیان اینکه آقایان همچنان رکورد دار غرق شدن در آب‌های ساحلی استان بودند، افزود:از این تعداد نجات یافتگان سهم آقایان ۹۲۶ نفر و بانوان ۳۱۴ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقی کریمیان با بیان اینکه در این مدت ۲۶ نفر در استان به علت غرق شدن جان خود را از دست دادند گفت:از این تعداد ۲۶ نفر مرد و ۳ نفر خانم بودند که در آب‌های ساحلی استان در خارج از طرح دریا و نقاط حادثه خیز گرفتار امواج سهمگین خزر شدند و جان باختند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: در طرح سالم سازی دریا امسال ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.

او گفت: در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است از شهروندان و مسافران خواست تا در خارج از طرح دریا شنا و هنگام شب نکنند.

مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.
انتهای پیام/س   آخرین آمار غریق در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، زنجیره مردمی دیار علویان ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به صورت همزمان در سراسر نوار ساحلی استان مازندران در حمایت از عملیات تاریخی وغرور آفرین وعده صادق و طرح نور برگزار خواهد شد   محل‌های تشکیل زنجیره انسانی مردم مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق بدین شرح است بهشهر: شبه جزیره میانکاله نکا: ساحل آزاد نکا ساری: ساحل فرح آباد میاندورود: ساحل آزاد میاندرود  بابلسر: سراسر سواحل بهنمیر و بابلسر جویبار: ساحل آزاد جویبار فریدونکنار: ساحل شهرستان (ورودی‌ها پارک لاله، پلاژ شهرداری و پل میلاد) نوشهر: نوار ساحلی سیاهرود تا صلاح الدین کلا، نوار ساحلی مزگاه تا بندر نوشهر و نوار ساحلی سیسنگان تا انارور  محمودآباد:از ساحل روستای دریاسر تا ساحل روستای خشت سر نور: سواحل شهر‌های نور (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) رویان (ورودی خیابان پلاژ شهرداری) ایزد شهر (ورودی از گلسار ۶۵) چالوس: ساحل رادیو دریا عباس آباد: پلاژ سلمان شهر و ساحل امرج کلا عباس آباد تنکابن: ساحل دریا رامسر: سواحل بخش مرکزی و دالخانی
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا