Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: با توجه به وظایف محوله جمعیت هلال احمر، این مجموعه در راستای خدمت‌گذاری بیشتر به عزاداران حسینی ایستگاه‌های سلامت و امدادی خود را در نقاط مختلف برپا و برای خدمتگذاری بیشتر به مراجعه‌کنندگان از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد.

دکتر محسن حرازی زاده از ارائه خدمات امدادی به ۵۲ نفر حادثه دیده همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در یزد خبر داد و گفت : ۴۰ نفر درمان سرپایی و ۱۲ نفر نیز توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده عنوان کرد : عمده فعالیت انجام پذیرفته در چادرهای درنظر گرفته شده جمعیت هلال‌احمر استان یزد با عنوان «ایستگاه سلامت»، کنترل فشار خون و تست قند خون بوده که از میزان سلامتی خود در شاخص‌های درنظرگرفته شده مطلع شدند.

وی بیان داشت : برای ارائه خدمات به مردم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۹ دستگاه آمبولانس و ۱ خودروی کمک دار سبک بکار گرفته شده بود که  در مجموع خدمات مورد نظر در قالب ۱۰ تیم عملیاتی ( تیم های امداد و نجات جاده ای ، تیم واکنش سریع ، تیم کوهستان ، تیم توانا و ... ) ارائه شود.

این مسئول به بهره‌مندی از ۳۶ نیروی عملیاتی هلال‌احمر طی این دو روز اشاره کرد و گفت: همچنین هیئت های جوانان علی اکبر (ع) شعب استان با برپایی مراسم سوگواری یاد شهدای کربلا را گرامی و غنچه های هلال احمر نیز در مراسم های عزاداری شرکت و با برپایی استگاه های صلواتی از عزاداران پذیرایی نمودند.

آیین های تاسوعا و عاشورای حسینی به طرز باشکوهی در حسینیه‌ها و تکایای این استان برگزار شد.

۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر یزد امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درخشان سرپرست هلال‌احمر سمنان گفت: ساعت ۰۸:۲۰ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تصادف رخ به رخ سه خودروی سواری سوناتا با ۲ پژو در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات سرکویر با خودروی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تاکنون منجر به جان باختن ۹ نفر شده است. یک مصدوم حادثه توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل و عملیات فنی رهاسازی حادثه‌دیدگان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6064078

دیگر خبرها

  • پر حادثه‌ترین کوهستان‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳
  • خدمت رسانی هلال احمر آذربایجان غربی به بیش از یک صد هزار تن
  • امدادرسانی به ۷۱ حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در کردستان
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • چهار حادثه دیده و یک مصدوم در محور اورمیه_مهاباد
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز