Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:22:25 GMT

راه اندازی اپلیکیشن تحقیقات پزشکی اپل

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۲۵۶

راه اندازی اپلیکیشن تحقیقات پزشکی اپل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، همزمان با عرضه مدل های جدید آیفون، آی پد و ساعت های اپل، این شرکت برنامه های جدیدی را به منظور پیشبرد تحقیقات پزشکی در دستور کار خود قرار داده است.

قرار است از اپلیکیشن جدید اپل برای انجام سه پژوهش پزشکی بسیار بزرگ استفاده شود و سه موسسه تحقیقاتی مشهور در آمریکا با اپل برای پیشبرد این تحقیقات همکاری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل اولین بار در سال ۲۰۱۷ با همکاری دانشگاه استنفورد تحقیقاتی را بر روی سلامت قلب انجام داد که طی آن داده های جمع آوری شده با استفاده از ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار گرفت. برای انجام این بررسی داوطلبان اپلیکیشن خاصی را بارگذاری کرده و داده های درخواستی را در آن وارد کردند. بنا بر اعلام اپل بیش از ۴۰۰ هزار نفر با این تحقیق همکاری کردند.

اپلیکیشن جدید اپل برای انجام تحقیقات پزشکی اواخر سال جاری میلادی در آمریکا عرضه می شود و علاقمندان می توانند با ثبت نام در طرح های مطالعاتی مختلف مبتنی بر آن مشارکت کنند. اطلاعات افراد گوناگون به طور ناشناس در اختیار محققان قرار می گیرد. جزئیات سه حوزه تحقیقاتی انجام این طرح اعلام نشده است.

کد خبر 4715814

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل اپلیکیشن موبایل تلفن همراه تجهیزات پزشکی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی فناوری نانو امنیت اطلاعات موبایل شرکت دانش بنیان گوگل تحقیقات علمی هوشمندسازی ماهواره فناوری 5G محمد جواد آذری جهرمی هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، منوچهر کمالی گفت: با توجه به اینکه طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید در استان وجود دارد، به تمامی مراکز درمانی و اورژانس‌ها اعلام شده است تا تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی را انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا بازدید از بخش اورژانس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انجام و در بیمارستان جلسه‌ای تحت عنوان کمیته مدیریت بحران برگزار شد.

کمالی خاطرنشان‌کرد: در کمیته برای تعیین تکلیف ۴۴ بیمار بستری در اورژانس زیر ۶ ساعت تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه درمانی بندرعباس ۲۸ تخت خالی دارد، تصریح‌کرد: آمادگی راه اندازی ۲ بخش به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت بحران کمبود تخت وجود دارد.

کد خبر 6080004

دیگر خبرها

  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • تحقیقات علمی بر روی کیفیت آب همدان انجام شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم