Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:29:47 GMT

پیدا شدن سارق در یک حادثه رانندگی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۲۷۱

پیدا شدن سارق در یک حادثه رانندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پس از تصادف خسارتی بین یک دستگاه سواری مزدا ۳ با کامیون در کیلومتر ۱۵ محور سمنان_دامغان، مأموران پلیس راه برای ترسیم کروکی به محل مراجعه کردند و پس از بررسی کارشناسی ، صحنه تصادف جمع آوری و خودرو مزدا۳ برای تعمیر با خودروبر به سمنان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسنی افزود: افسر گشت پلیس راه پس از جمع آوری صحنه‌تصادف ، به منظور جلوگیری از ایراد خسارت به سایر وسایل نقلیه در حال پاکسازی جاده بود  که کیف مدارکی را پیدا کرد و با پیگیری و تماس با شماره تلفن صاحب مدارک متوجه شد این مدارک روز گذشته از یک شهروند تهرانی سرقت شده است.
سرهنگ حینی گفت : با تماس این مامور امین و هشیار، ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و راننده خودروی مزدا ۳ را در صافکاری دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند. در بازجویی‌ پلیس ، متهم به سرقت در تهران اعتراف کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده سرقت شهروند کارشناسی وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سرهنگ علیرضا شائینی در تشریح این خبر بیان داشت در پی وقوع سرقت به عنف راننده آژانس در شاهرود که در آن ساری با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بود ماموران کلانتری ۱۳ البرز شناسایی و دستگیری سارق را در اولویت کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارق شدند اضافه کرد تیمی از ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شائینی تصریح کرد ضمن اعتراف متهم به زورگیری پرونده تکمیل و همراه وی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898519

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت