Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنایت‌های رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم سعودی جنایت‌های جدیدی را علیه غیرنظامیان یمنی مرتکب شدند.

طبق اعلام رسانه‌های عربی، مناطق مختلف صعده هدف حملات هوایی توسط جنگنده‌های سعودی قرار گرفته است.

این رسانه‌ها اعلام کردند که مناطق مسکونی عمده هدف سعودی‌ها از حملات به صعده بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4715843

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن استان صعده رژیم سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ایران عراق فلسطین حزب الله لبنان لبنان سوریه دونالد ترامپ روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن عربستان سعودی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف حمله هوایی قرار داد که بر اثر آن ۱۵ نفر از جمله ۴ کودک و چند زن شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین بر اثر بمباران گروهی از ساکنان محله «السعودی» در غرب رفح، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و نیروهای امدادی نتوانستند تعدادی از مجروحان را که حال بیشتر آنها وخیم بود، به علت تداوم حملات هوایی رژیم اشغالگر منتقل کنند.

به گفته منابع محلی، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در نزدیکی ورزشگاه النجوم در منطقه مصبح در شمال رفح شماری شهید یا زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که اشغالگران خانه ای را در منطقه «برکة الوز» در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه بمباران کردند و جنگنده های اسرائیلی نیز شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرا دادند.

دیگر خبرها

  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست‌کم ۶ تن شهید شدند
  • شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • حمله جنگنده‌های صهیونیست به شرق لبنان
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی