Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مدیر دفتر تخصصی جوان با بیان ضرورت آموزش مهندسی خلاقیت اظهار کرد: در راستای برگزاری کارگاه "شهر خلاق شهروند خلاق"، کارگاه آموزشی مهندسی خلاقیت با هدف آموزش 40 اصل تریز برای طراحی محصول، شناسایی و تشخیص مسئله برای توسعه کسب و کار مردم در نظر گرفته شده است.

فاطمه اکبرزاده ادامه داد: ثبت نام این کارگاه از طریق enentcenter.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir  و زمان برگزاری آن از امروز 20 شهریور از ساعت 17:30 تا 19:30 در خانه جوان واقع در خیابان لاله، جنب پارک باقوشخانه است.

مدیر دفتر تخصصی جوان با بیان اینکه در این دوره 3 کارگاه برگزار می‌شود، افزود: اولین کارگاه با حضور روزبه پرچمی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان با موضوع بهره گیری از مهندسی خلاقیت در طراحی محصول، دومین کارگاه با حضور محمدعلی اله یاری مدرس خلاقیت و ایده پردازی با موضوع حل خلاقانه مساله و سومین کارگاه با حضور ندا روشندل مدرس و مشاور کارآفرینی و خلاقیت با موضوع تکنیک خلاقیت در توزیع و فروش برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 34452700 داخلی شماره 4 (خانه جوان) تماس حاصل کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خلاقیت شهروند عضو هیئت علمی دانشگاه کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان تجهیز شهربازی به بزرگترین دیوار شیشه‌ای ،دستگاه‌های کریزی دنس، زیپ لاین، اسکیت‎یو، قطارشادی، سقوط آزاد پاراتاور، فریزبی ۳۶۰ درجه، سفینه کودک، یوفوکودک، ارابه، مرغابی و فریزبی کودک از جمله اقدامات جدید در  مرحله دوم شهربازی کرمان است .

به گفته مدیرعامل شهربازی کرمان، کشتی هما و تاب کودک در شهربازی کرمان بهسازی و نوسازی شده و چرخ فلک و آکروجت برای حضور علاقمندان در این محل آماده است؛ ضمن اینکه به منظور حضور روزه‌داران و نمازگزاران در محوطه شهربازی، نمازخانه روباز طراحی و اجرا شده است.

 در حال حاضر قطار وحشت در شهربازی جای خود را به قطار شادی و پارک کودک با طراحی دیوار شیشه‌ای داده است و شهربازی کرمان از سه شنبه هفتم فروردین همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)  خدمات ارائه می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قصه گویی، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت / ضرورت بازآفرینی متون کهن به زبان امروزی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید
  • ببینید | خلاقیت یک راننده اسنپ در طراحی محیط داخلی خودرو
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • انتقادات نسبت به ایمنی هواپیماهای بوئینگ
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند