Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@09:09:43 GMT

۵۹ دستگاه اتوبوس فرسوده امسال از رده خارج شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۳۲۲

۵۹ دستگاه اتوبوس فرسوده امسال از رده خارج شدند

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خروج ۵۹ دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان اتوبوسرانی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پیمان سنندجی با بیان اینکه تحقق برنامه‌ها و روند اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سال ۱۳۹۸برای رسیدن به یک حمل و نقل اتوبوسی کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: اجرای چهار مرحله طراحی شبکه خطوط متناسب با تقاضا، تدوین برنامه زمانبندی حرکت اتوبوس‌ها با استفاده از سیستم‌های ITS، تخصیص بهینه ناوگان به خطوط و تخصیص بهینه خدمه آموزش دیده با برنامه ریزی دقیق و هدفمند، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی براساس اسناد و قوانین فرادستی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و مصوبات برنامه پنج ساله سوم ابلاغی شورای اسلامی شهر تهران و به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری و ارائه سرویس‌های منظم به همه شهروندان تهرانی اقدامات مفیدی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه یکی از این اقدامات، پروژه اعلام هوشمند نام ایستگاه در داخل اتوبوس‌های خطوط تندرو است، گفت: انعقاد قرارداد نوسازی ۵۰۰ دستگاه مخزن CNG اتوبوس‌های گازسوز، انعقاد تفاهم نامه خرید ۵۰۰ دستگاه مینی بوس جهت بکارگیری در خطوط و همچنین انعقاد تفاهم نامه خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جهت بکارگیری در خطوط از جمله برنامه‌های انجام شده در سال جاری است.

سنندجی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین نوسازی شده‌اند، تصریح کرد: بازسازی ۲۶ دستگاه اتوبوس و برنامه ریزی جهت بازسازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال،  یکی دیگر از اقدامات است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد دیگر اقدامات انجام شده، بیان کرد: ورود ۱۱۷ دستگاه مینی بوس جدید به خطوط حمل و نقل عمومی، اخذ گواهینامه استاندارد ISO۱۴۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ در سال ۱۳۹۸، از رده خارج کردن ۵۹ دستگاه اتوبوس فرسوده، تدوین دستورالعمل طراحی تابلو و نگهداشت ایستگاه‌های خطوط تندرو و اضافه کردن امکان Talk Back و... برای روشندلان جهت استفاده از برنامه زمانبندی از جمله اقدامات انجام شده به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری که جزو تعهدات گازرسانی شرکت گاز در استان باشد، فاقد گاز نیست، گفت : سال گذشته به ۲۳۱ روستای استان گازرسانی شد و در حال حاضر بیش از ۲۲۵۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که تعدادی از این روستا‌ها خارج از تعهد شرکت گاز بودند، اما در مسیر خطوط گازرسانی قرار داشته و به آنها گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه داریم سراغ روستا‌های پراکنده در سطح استان برویم که زیر ۲۰ خانوار و بعضا زیر پنج خانوار هستند و هزینه گازرسانی به این روستا‌ها گاهی تا چهار برابر سرانه مصوب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۰ روستا شناسایی شده که گازرسانی به آنها در دستور کار است، تاکید کرد: رساندن گاز به این روستا‌ها همین امسال آغاز می‌شود و در سال جاری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی معتقد است، با توجه به پراکندگی و همچنین صعب‌العبور بودن برخی از این روستا‌ها و اینکه سرانه گازرسانی به هر یک از آنها متفاوت است، اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها مورد نیاز است هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

حسینی ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان را ۹۶ درصد اعلام کرد که با گازرسانی به روستا‌های پراکنده‌ای که باقی مانده، این ضریب نفوذ افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عمده روستا‌هایی که امسال گازرسانی خواهند شد را مربوط به بخش «سرفیروزآباد» کرمانشاه و همچنین برخی روستا‌های منطقه اورامانات اعلام کرد.

حسینی با بیان اینکه امسال گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی را نیز در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: تعداد این واحد‌ها به تقاضای صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی بستگی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران