Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،   یکی از مشاوران حسن روحانی گفت اخراج جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا توسط دونالد ترامپ نشان‌دهنده شکست استراتژی حداکثر فشار واشنگتن علیه ایران است .حسام الدین آشنا در توییتر گفت:« به حاشیه کشاندن و حذف جان بولتون اتفاقی نیست، بلکه نشانه ای قطعی از شکست استراتژی حداکثر فشار آمریکا در مقابل مقاومت سازنده ایران است» .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هفته گذشته گفت تحریم های بیشتر علیه ایران در راه است و آمریکا مصمم است استراتژی حداکثر فشار را ادامه دهد.علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران گفت:« جان ‌بولتون ماه‌ها پیش قول داده بود ایران تنها سه ماه دیگر دوام می آورد. ما هنوز هستیم و او رفته است» .

 

ربیعی اضافه کرد:« با حذف بزرگ‌ترین طرفدار جنگ و تروریسم اقتصادی، کاخ سفید حالا موانع کمتری برای درک واقعیت ایران دارد».ترامپ در بحبوحه اختلافات با مشاور تندروی خود بر سر سیاست خارجی در مقابله با کره شمالی، ایران، افغانستان و روسیه، به طور ناگهانی او را اخراج کرد .

 

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوال گزارشگران در مورد اخراج بولتون گفت:« ما هیچ بیانیه ای در مورد مسائل داخلی آمریکا منتشر نمی کنیم» .ظریف در گذشته گفته بود که «گروه بی» شامل بولتون، یک طرفدار تند و تیز جنگ با ایران و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر محافظه کار رژیم صهیونیستی میتواند ترامپ را به جنگ با تهران تحریک کند .

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر ترامپ بولتون اقتصاد جام نیوز امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است

مشاور امنیت ملی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که انفعال در این مرحله برای اسرائیل اشتباه بزرگی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که انفعال در این مرحله برای اسرائیل اشتباه بزرگی خواهد بود.

وی ادامه داد: «اکنون زمان انجام بازی‌های آکادمیک و پیام و سیگنال نیست. این مسأله قدرت است».

بولتون افزود که حمله ایران به اسرائیل نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است.

وی همچنین خواستار اقدام نظامی نظامی جدی علیه ایران از جمله علیه مراکز هسته‌ای این کشور شد.

دیگر خبرها

  • جان بولتون: حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • عصبانیت شدید جان بولتون از ناکامی سیستم پدافندی آمریکا و اسرائیل در برابر حملات ایران! + فیلم
  • جان بولتون : حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل به پهپادهای ایرانی باخت
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد
  • بولتون: بازدارندگی اسرائیل و آمریکا شکست سنگینی خورد
  • جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است