Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:15:14 GMT

شیخ ویسی: برابر نساجی بدشانس‌ترین بودم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۴۱۶

دروازه‌بان شماره یک پیکان اعتقاد دارد بدشانسی بزرگی را در جدال با نساجی پشت سر گذاشته که منجر به اتفاقات آن بازی و دریافت چهار گل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید شیخ ویسی، دروازه‌بان باتجربه پیکان در جدال با نساجی بعد از دریافت چهارمین گل، از سوی کادرفنی از زمین خارج شدو این دروازه‌بان اما مدعی است با دستیابی به روحیه اکنون آماده رقابت دوباره و موفقیت با این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیخ ویسی درباره اتفاقات بازی با نساجی می‌گوید: بالاخره در فوتبال همه چیز به خصوص شانس دخیل است. در کنار شرایط آمادگی جسمانی و روحی مسائلی مثل شانس هم در کار است که می‌تواند برای شما یک روز خوب یا بد را بسازد . شانس را هم کنار بگذاریم من آن شب روی بد فوتبال را دیدم و اتفاقی که نباید، افتاد. این اتفاق را هم فراموش می‌کنم و به روزهای آینده فکر می‌کنم تا بتوانم با عملکردی بهتر نظر کادرفنی را جلب کنم و اشتباهم را به نوعی جبران کنم.


وی درباره اینکه آیا از نظر آمادگی روحی مهیای جدال با نساجی نبوده اینطور پاسخ می‌دهد: اتفاقا آمادگی خوبی داشتم و با تمریناتی که آقای میرزاپور برای ما تدارک می‌بینند در هر مسابقه‌ای با نهایت آمادگی حاضر می‌شویم. به هر حال این اتفاق افتاده و اینطور نیست که بخواهم بهانه بگیرم یا کسی را مقصر بدانم اما کیفیت توپ‌های لیگ به صورتی است که همه از شرایط آن آگاهی کافی دارند.


شیخ ویسی با اشاره به مشکلاتی که توپ این فصل دارند گفت: نمی‌خواهم زیاد بحث کنم اما موضوعی که ۹۹ درصد جامعه فوتبال در حال انتقاد از آن هستند را همه به خوبی می‌دانند و من چیزی نگویم بهتر است. سال‌های گذشته و در لیگ‌های دیگر هم مورد دیده شده که دروازه بان ها هم مثل بازیکنان اشتباه داشته باشند و این مشکل تنها معطوف به توپ نیست اما اگر مورد تایید فدراسیون و فیفاست ما مطیع هستیم و مثل همیشه قوانین را اجرا می‌کنیم. 

 


گلر پیکان درباره تعویض در بازی با نساجی بعد از دریافت چهارمین گل گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و با آقای فرکی و آقای میرزاپور هم که صحبت کردم مشکلی نداشتند و اگر این تعویض بیشتر به نفع تیم هم می‌شد خیلی خوشحال می‌شدم اما در نهایت نتوانستیم کامبک بزنیم و شکست خوردیم. هیچ مشکلی با کادرفنی ندارم و امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشم و بتوانم بهترین عملکردم را برای تیم رقم بزنم و در خدمت پیکان باشم.


شیخ ویسی درباره شرایط این تیم بعد از دومین شکست پیاپی گفت: مطمینم پیکان این فصل حداقل از پیکان فصل پیش نتایج بهتری می‌گیرد. تیم خوبی بسته شده و همه بازیکنان یکدل هستند. نتایجی که در دو هفته اول کسب کردیم ملاک نیست و مطمئنم که به عنوان یک تیم مدعی در هفته‌های آتی ظاهر خواهیم شد.


وی درباره جدال این هفته تیمش برابر شاهین گفت: با آنالیزی که مربیان از آنها دارند با دقت و کیفیت بیشتری در این مسابقه حاضر می‌شویم. برای پیروزی به این مسابقه می‌رویم. من هم آماده هستم و هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد ما مثل همیشه اطاعت می‌کنیم.

 

وحید شیخ ویسی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید شیخ ویسی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که حالا در بین چهار کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول کشور قرار گرفته و البته از میان فولاد، نساجی، استقلال خوزستان و صنعت نفت قرار است دو تیم سقوط کنند که شرایط جدولی و نتایج به گونه‌ای است که خوزستانی‌ها وضعیت بغرنجی داشته باشند. مردم این استان این خطر را پذیرفتند که احتمال دارد که حداقل یکی از دو تیم ناکام در این فصل، خوزستانی باشد و از طرفی هواداران فولاد خوزستان از حالا نگران فصل بعد هستند.
عبدالله ویسی این روزها به عنوان سرمربی فولاد مشغول فعالیت است و بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه خوزستانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به وضعیت قراردادی این سرمربی شرح وضعیت داد: ما با آقای ویسی هستیم و قرارداد یک فصل و نیم است. به شرط حیات تلاش می‌کنیم تا با یک هم افزایی خوب جلو برویم. انسان‌ها باید از اتفاقاتی که پیش می‌آید درس بگیرند چون این تجربه است. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن تیم ما نبوده و برگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. ما باید این ۶ بازی باقی‌مانده را در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان باشیم که نه تنها فولاد بلکه هر سه تیم نجات پیدا کنند!

وی افزود: قطعا قرارداد ما یک فصل و نیم اعتبار دارد و تلاش داریم برای فصل بعد جایگاهی در شأن فولاد کسب کنیم.

او درباره تغییرات احتمالی با توجه به وضعیت سخت فولاد توضیح داد: دلایل زیادی فولاد را به این روز انداخته. کارشناسان و مردم قطعا بهتر از من اطلاع دارید. الان ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا بتوانیم در این ۶ بازی، امتیازات لازم را بگیریم و به حول قوه الهی و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، امتیازات لازم را بگیریم. من دغدغه خاصی ندارم و به آقای ویسی و بازیکنان خوبمان اعتقاد دارم. بازیکنان باتجربه ما وضعیت را درک کردند و مدیریت باشگاه در ۲-۳ روز اخیر جلساتی برگزار کرده تا قطعا حمایت لازم را از تیم ایجاد کند.

بهرام رضاییان در پاسخ به خبرنگاری که برکناری ایگناسیو مارتینز و احمد آل نعمه را از تصمیمات احساسی او دانست، گفت: احساسی که بعید می‌دانم و من از تصمیمم در خصوص مارتینز دفاع می‌کنم. اگر برگردیم به آن روز، شما به آرشیو خبرگزاری خودتان برگردید نظر کارشناسان را هم بخوانید متوجه می‌شوید. در خصوص برکناری احمد آل نعمه هم ایشان تا پیش از انتخاب سرمربی در کنار باشگاه بودند و به ما کمک کردند که ما هم الان خدمتشان هستیم. این تصور نباید ایجاد شود که ما ۴ سرمربی عوض کردیم. ما با آقای مارتینز به توافق نرسیدیم و عرف است که آقای آل نعمه تا زمان انتخاب سرمربی بعدی، در کنار ما باشد که زحمات زیادی کشید.

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!