Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دنیایی که روزبه‌روز به سمت مجازی شدن پیش می‌رود هر کسب‌وکاری لازم است حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشد و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مناسب را تدوین کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، بازاریابی دیجیتال صرفاً یک شغل را شامل نمی‌شود و بسته به سازمان و صنعتی که در آن فعال هستید، نقش‌های متفاوتی را ممکن است بر عهده بگیرید که دانش و مهارت متفاوتی را هم طلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران با توجه به پتانسیل دسترسی به وجود میلیون‌ها کاربر اینترنت در سراسر کشور خدمات بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است. هرساله هزاران وب‌سایت جدید ایجاد می‌شود و سرمایه‌گذاری بیشتری توسط برندهای بزرگ در دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شود که این استراتژی دیگر اختصاص به حوزه‌ی تجارت الکترونیک ندارد بلکه یکی از روش‌های بیزنس برندینگ در سراسر جهان است.

مهارت‌هایی که مورد نیاز یک بازاریاب دیجیتال است عبارت‌اند از: تخصص در تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، داشتن مهارت فروش، داشتن تفکر بی‌هدف، ترکیبی از مهارت خلاقیت و تحلیلگری، توانایی راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی و تحلیل آن‌ها، سرعت عمل، مهارت گوش کردن، آشنایی با طراحی و توانایی در بیان تصویری و نوشتاری.

حدود درآمد بازاریابان دیجیتال در زمینه‌های مختلف مانند سئو حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰، مدیریت شبکه‌های اجتماعی ۱.۷۰۰.۰۰۰، نویسنده محتوا ۱.۵۰۰.۰۰۰، تحلیلگر بازاریابی دیجیتال ۲.۲۰۰.۰۰۰. اعداد و ارقام ذکرشده برای کسانی است که تازه می‌خواهند وارد بازار کار شوند؛ و شما می‌توانید با افزایش مهارت‌های خود در این زمینه‌ها درآمد خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهید.

هدف‌گذاری در بازاریابی دیجیتالی می‌تواند به توسعه کسب‌وکار شما کمک کند برای هدف‌گذاری بهتر و موفقیت بیشتر در این حوزه لازم است با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید. در اپلیکیشن کارجوپلاس می‌توانید مهارت‌های مربوط به این رشته را بهتر بشناسید، با تیپ شخصیتی بازاریابان آشنا شوید و آگهی‌های مربوط با مهارت‌های خودتان را پیدا کنید.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كسب و كار اپليكيشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان از راه اندازی اولین پایانه صادراتی ویژه محصولات کشاورزی در مرز باشماق مریوان در سال جاری خبر داد .
علی نوری گفت : توجه به ایجاد کسب و کارهای بخش روستایی در شهرستان های مرزی و ایجاد مشوقات لازم برای رفع تعهد ارزی تولیدکنندگان در دستور کار معاونت اقتصادی استان قرار دارد.
وی به تکمیل زنجیره های ارزش دام و طیور و فولاد و آهن در استان اشاره کردو اظهار داشت :در تلاش برای تکمیل 2 زنجیره ارزش فرش و زنجیره تولید دام سبک در سالجاری هستیم
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران و قطر نیز در این اجلاسیه گفت:صادرات محصولات ایرانی در بازارهای خارجی نیازمند توانمندسازی بازاریابی تولیدکنندگان در بازارهای بین المللی است.
مشرفی با بیان اینکه قطری ها توانمندی ایران را در بسیاری از زمینه ها نمی دانند افزود: لازم است تولیدکنندگان با تیم های بازاریابی برای معرفی محصولات خود در بازار قطر حضور پیدا کنند .
اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیزبا اشاره به اینکه مشکل اصلی کشاورزان استان بیشتر از تولید، بازار فروش آن است گفت:ایجاد کارگروه رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی بسیار ضروری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین