Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:29:09 GMT

تصادف جاده‌های سمنان در روزهای گذشته سه کشته داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۶۰۸

تصادف جاده‌های سمنان در روزهای گذشته سه کشته داشت

سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تصادف موتورسیکلت و کامیون شامگاه سه شنبه نوزدهم شهریور ۹۸ در ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه در کیلومتر ۹ محور دامغان- جندق سه تن را به کام مرگ فرستاد.

وی بیان کرد: در برخورد این دو وسیله نقلیه در محور دامغان- جندق دو نفر در دم جان باختند و یک نفر نیز در بیمارستان دامغان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به عزاداری مردم دامغان طبق آیینی کهن در روز یازدهم محرم، تصریح کرد: با توجه به آیین سنتی عزاداری در این شهرستان، محورهای مواصلاتی استان سمنان در محدوده دامغان از بعدازظهر امروز پرحجم و در برخی نقاط نیمه سنگین پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ترافیک در تمام محورهای استان سمنان روان است.

کبیری با بیان اینکه در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی محورهای روستایی و فرعی استان سمنان از ترافیک پرحجمی برخوردار بود، اضافه کرد: در شب تاسوعای حسینی ترافیک محور تهران به سمت مشهد پرحجم و نیمه سنگین و در شب عاشورای حسینی ترافیک به سمت تهران نیمه سنگین و پرحجم بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: رانندگی طولانی علت اصلی خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه است که عامل اصلی واژگونی خودروی مسافران نیز شناسایی می‌شود.

در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهم‌ترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود ۶۵ درصدی در تصادفات رانندگی جاده‌ای در استان سمنان دارد.

حدود ۶۰۰ کیلومتر از مسیر ۹۰۰ کیلومتر تهران- مشهد و بخش قابل توجهی از محور مشهد- قم به نام آزادراه حرم تا حرم از استان سمنان عبور می کند، این مسیر سالانه میزبان تردد حدود ۲۰ میلیون زائر است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه سمنان حوادث رانندگی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و زخمی شدن چهار نفر در سانحه رانندگی در مسیر گچساران به بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، عصر امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۲:۴۳ ظهر مبنی بر واژگونی خودرو تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو تیم جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، پرسنل اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومین وخیم گزارش شده‌است.

کد خبر 745247

دیگر خبرها

  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم