Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:22:43 GMT

عسگراولادی هنوز بیهوش است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۶۳۶

مجید رضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با رد شایعه درگذشت اسدالله عسگر اولادی گفت: ایشان اکنون بیهوش هستند و شایعه مرگ ایشان به هیچ وجه صحت ندارد.

وی ادامه داد: از زمانی که ایشان به دلیل عارضه مغزی بی‌هوش شدند متاسفانه شایعات مختلفی پخش شده که هیچ کدام با هماهنگی خانواده ایشان نبوده و از این جهت آنها گله مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تا یکساعت پیش که جویای احوال ایشان بودم هنوز تغییری در وضعیت هوشیاری ایشان به وجود نیامده بود و هنوز سطح هوشیاری روی ۴ بود.

حریری در پایان تصریح کرد: پخش اینگونه شایعات و اخبار هیچ کمکی به حال خانواده نخواهد کرد.

وی از علاقمندان به خانواده عسگر اولادی خواست اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل از این تیم جدا شد، در آستانه پیوستن به باشگاه تراکتور تبریز است. این موردی است که طرفین آن را تأیید کرده‌اند، ولی تا زمان نگارش این مطلب، هنوز قراردادی رسمی منعقد نشده است. تراکتوری‌ها که در انتظار روی کاغذ آمدن این توافق هستند، فعلا حمید مطهری، دستیار سابق یحیی در پرسپولیس را به‌عنوان سرمربی موقت معرفی کرده و امیدوارند یحیی را به‌زودی به‌عنوان سرمربی دائمی روی نیمکت داشته باشند.

تراکتور در شرایطی به سمت یحیی گل‌محمدی چرخیده که پیش از این با پاکو خمس اسپانیایی، در لیگ برتر به‌عنوان یکی از تیم‌های مدعی فعالیت می‌کرد. با‌این‌حال و طبق گزارشی که رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند، جدال موشکی ایران با اسرائیل، باعث شد تا این مربی با سفارش سفارت اسپانیا در ایران، تبریز را ترک کند و برود. اگرچه در روز‌های نخست پس از این جدایی عنوان شد که تراکتور به دنبال یک سرمربی کارنامه‌دار خارجی است، ولی رفته‌رفته این ذائقه تغییر کرد و یحیی گل‌محمدی تبدیل به گزینه نخست این تیم تبریزی شد.

با‌این‌حال، درباره فعالیت یحیی در تبریز شایعاتی به راه افتاده است. مهم‌ترین آن‌ها این است که این مربی به واسطه مشکلات غیرفوتبالی که برگرفته از التهابات اجتماعی سال گذشته است، فعلا اجازه فعالیت در تراکتور را ندارد. این موضوعی است که روز گذشته خبرگزاری مهر هم به آن پرداخته و در بخشی از گزارشش درباره یحیی گل‌محمدی نوشته است: «مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل‌محمدی به مراحل پایانی رسیده است، اما برای نهایی‌شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسائلی را که از گذشته برایش ایجاد شده است، برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می‌شود و سرمربی مد‌نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند». این در حالی است که پیش از آن، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور هم با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفته بود: «مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود».

هم‌زمانی این اخبار و اظهارنظرها، بسیاری را به یاد ماجرای کریم باقری انداخته است. کریم که سال‌ها در پرسپولیس به‌عنوان مربی مشغول فعالیت بود، فرصتی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پیدا نکرد. او بعد‌ها در گفتگو با پژمان جمشیدی به وضوح از این گفت که نهاد‌های بیرونی اجازه فعالیت او در فوتبال را نداده‌اند.

مشابه با چنین اتفاقی، درباره جواد نکونام، سرمربی استقلال نیز رخ داد؛ زمانی که او می‌خواست هدایت استقلال را بر عهده بگیرد، عنوان شد ممنوع‌الفعالیت است و باید مشکلش را حل کند. بعد‌ها مشخص شد که برخی از پست‌های اینستاگرامی او مشکل تلقی شده است. نکونام طبق گزارشی که خبرگزاری فارس نوشته، آن پست‌ها را پاک کرد، عذرخواهی کرد و مشمول عفو رهبری شد. چنین شد که هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران توانست به‌عنوان سرمربی استقلال به کار ادامه دهد.

درباره یحیی هم به‌تازگی چنین شایعاتی به راه افتاده، ولی نکته شایان تأمل، مصاحبه گل‌محمدی با «ورزش سه» است که شایعات به‌وجود‌آمده را تکذیب کرده. او گفته همیشه آماده خدمت‌کردن به جوانان کشور است. گل‌محمدی در ابتدا با تأیید مذاکرات با باشگاه تراکتور گفته است: «من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم. با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کرده و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار‌کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود».

با‌این‌حال، اینکه چرا در صورت نبود موانع غیرفوتبالی، یحیی هنوز قراردادش را به صورت رسمی با تراکتور منعقد نکرده، موضوع مبهمی است. موردی که البته گل‌محمدی برای آن دلیل دیگری هم دارد؛ «به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم». البته افراد مذکور تنها چهره‌های شاخص فوتبال ایران نیستند که گهگاهی با شایعات ممنوع‌الفعالیتی روبه‌رو می‌شوند؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هم سال‌هاست با این شایعه دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. دایی در آخرین گفت‌وگویش درست مثل یحیی عنوان کرده که هیچ منعی برای فعالیت به‌عنوان سرمربی در فوتبال ایران ندارد. او گفته است ممنوع‌المعامله شده است، ولی ممنوع‌الفعالیت در حوزه فوتبال نیست.

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • روزجمعه ؛ قطعی برق درارومیه
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه