Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فوتبال زنان، به تاخت و تازش علیه فوق ستاره پرتغالی ادامه داده است. 

طرفداری- حدود یک ماه پیش بود که دادستانی لاس وگاس رسماً پرونده تجاوز جنسی رونالدو به یک زن آمریکایی را مختومه و فوق ستاره پرتغالی را بی گناه اعلام کرد. اتهامات وارد شده به رونالدو اثبات نشد تا محکومیتی برای او درنظر گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام حکم دادستانی لاس وگاس، الکس مورگان ستاره 30 ساله تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، یادداشتی از وبسایت Vice را در مورد رونالدو به اشتراک گذاشت. عنوان این یادداشت "رونالدو، نماد فساد در ورزش" است. در این یادداشت به انتقاد از رونالدو پرداخته شده و رفتار او به عنوان یک انسان در خارج از زمین فوتبال به چالش کشیده شده است. همچنین در آن به بخشی از صحبت های کاترین مایورگا، زنی که مدعی است مورد تجاوز رونالدو قرار گرفته، اشاره شده است. الکس مورگان با به اشتراک گذاشتن این یادداشت، به نوعی اعتراض خود نسبت به تبرئه شدن رونالدو از اتهام تجاوز جنسی در لاس وگاس را بیان کرد. در توئیت الکس مورگان آمده:

 

به اين ميگن روزنامه نگارى خوب.

توئیت یک ماه پیش الکس مورگان در خصوص پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو

حالا بعد از گذشت یک ماه، الکس مورگان، قهرمان جام جهانی 2019 فرانسه، در مصاحبه با گرانت وال از SI، بر موضع اش در مورد کریستیانو رونالدو تاکید کرده است. مورگان و رونالدو قرار است به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن سال فیفا در بخش مردان و زنان، روز 23 سپتامبر در میلان باهم روبرو شوند که گویا ستاره آمریکایی تمایلی برای تغییر نظر قبلی اش در خصوص فوق ستاره یوونتوس ندارد، ولی تفاوتی هم بین برخوردش با CR7 و سایرین در مراسم های بهترین های فیفا، وجود نخواهد داشت:

فکر نمی کنم برخوردم با او متفاوت با سایرین باشد. به نظرم امروزه زنان بیشتر حرف هایشان را می زنند و حمایت از آنها مهم است. خیلی از مردم الان صحبت شان در مورد درست و غلط است. وقتی به ماجرای رونالدو نگاه می کنیم، به نظرم شواهد بیشتر از آن است که قابل چشم پوشی باشد و فکر می کنم در نهایت پول عامل فراموشی بسیاری از ماجراها باشد. او از اتهامات مربوط، تبرئه شد و در نتیجه او می تواند و می بینید که بازی هایش را ادامه می دهد. اگر مشهورترین نباشد، یکی از مشهورترین فوتبالیست هایی است که این اتفاقات در موردش رخ داده است و در نتیجه توجهات بسیاری به خود جلب کرده است.

برای همین فکر کردم باید در این باره صحبت کنم. اعتقاد دارم باید از زنانی که واقعا آسیب پذیر و در شرایط ترسناک هستند، حمایت کرد، چون حامی چندانی ندارند. از اینکه این همه یادداشت در این باره خواندم، غافلگیر شدم و تصمیم گرفتم حرفم را بزنم. خیلی پیام های نفرت آمیز در این باره دریافت کردم و فکر می کنم طرفدارانش بوده اند. این واکنش ها به من ثابت کرد رساندن مفهوم به مردمی که می توانند در درک یک ماجرا، پر از نفرت باشند، چقدر می تواند سخت باشد. با این حال، از این به بعد هم به گفتن حقیقت در خصوص امور مهم، ادامه خواهم داد.

البته تمام این صحبت هایم به معنای این نیست که او از بهترین فوتبالیست های دنیا نیست، ولی این مساله ربطی به ماجرا ندارد. کاری که او در فوتبال و برای سرگرم کردن مردم در زمین می کند، ربطی به شخصیت و رفتارهای شخصی اش خارج از زمین ندارد. 

الکس مورگان در خصوص پاک کردن توئیت اش هم توضیح داده است:

حدود یک هفته نگه اش داشته بودم، ولی آنقدر پیام های پر از نفرت دریافت کردم و حتی تلاش های بی فرجامی هم برای هکِ حساب های کاربری ام صورت گرفت که تصمیم گرفتم آن را پاک کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا