Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:47:33 GMT

ربیعی: بنزین با کارت جایگاه به ۱۵ لیتر کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۷۱۹

سخنگوی دولت در مورد کارت‌های سوخت گفت: گام بعدی کاهش سهمیه بنزین بدون کارت سوخت است، که الان ۳۰ لیتر است و بعدا ۱۵ لیتر می‌شود.

به گزارش فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، گفت: از همه واعظان که مسائل عاشورا را تبیین دادند، تشکر می‌کنیم.

وی در خصوص حادثه روز گذشته در کربلای معلی، بیان داشت: هیچ ایرانی در حادثه کربلا فوت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از مردم و کارگزاران حج عربستان که برای برگزاری مراسم حج انجام شد تشکر می‌کنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در جلسه سران قوا اولا اوضاع اقتصادی کشور مورد بحث قرار گرفت و موضوعات منطقه، وضعیت برجام و گام سوم و مبارزه علنی و شفاف با فساد از دیگر موضوعات بود.

ربیعی اظهار داشت: تولیدات کشاورزی مقرون به صرفه می‌شود، تا برای روستا‌ها امکان مهاجرت معکوس را شاهد باشیم.

سخنگوی دولت با اشاره به حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: اعتقاد به یک گام به پیش یک گام به پشت نداریم و اعتقاد به حضور زنان برای کسب جایگاه‌های اجتماعی را داریم.

ربیعی اظهار داشت: برای دیدار‌های ملی قرار شده خانم‌ها بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور یابند و شرایط یه سمتی می‌رود که در لیگ هم این اتفاق بیفتد، باید نگرانی‌ها در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها رفع شود.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اخراج بولتون از کاخ سفید مسئله داخلی آمریکاست و ما نسبت به آن نظری نداریم. او یکی از نماد‌های تندروی و سیاست‌های ضد ایرانی بوده است.

وی بیان کرد: سازمان منافقین که از خشن‌ترین گروه‌های تروریستی است در این مدت همکار و در کنار بولتون بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیعی بولتون تابناک سامانه سماح ماه محرم داستان اتم سعید مرتضوی شبنم نعمت زاده تاسوعا عاشورا شب دهم محرم زیارت عاشورا شام غریبان جان بولتون مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت