Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رفیعی دهکردی اظهار کرد: از 76 هزار نفر کارکنان اداره آموزش‌وپرورش، 54 هزار نفر معلم هستند که در این میان کمبود 16 هزار معلم برای مدارس احساس می‌شود.
 
وی افزود: در نظر داریم با تعداد ساعات اضافی که به‌صورت غیرموظف به معلم‌ها می‌دهیم، کمبود حدود 6 هزار نفر جبران کنیم ولی با این وجود کمبود 10 هزار معلم همچنان بر جای خود باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رفیعی برای جبران کمبود معلم‌های امسال گفت: در نظر داریم با دو نوبته کردن مدارس و استفاده از مدارس در نوبت مخالف، از معلمانی که داوطلب هستند و تدریس در دو نوبت برای آنها مقدور است، استفاده کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خوزستان معلم خوزستان کمبود سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم در قم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه‌های شهید مطهری باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ سید اسماعیل حسینی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال جدید گفت: ‌معلم نقش اثرگذاری در کسب هر افتخاری در کشور دارد لذا باید برنامه‌های تجلیل از مقام معلم به بهترین نحو برگزار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته معلم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم ‌را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه های این معلم فکور انجام گیرد.

وی در مورد طرح مهارت آموزی ورزشی با یادگیری یک مهارت تصریح کرد: در زمینه ارتقای سطح فعالیت های ورزشی و حرکتی ضرورت هم افزایی دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش از اهمیت برخوردار است.

حسینی مقدم افزود: مربی لازم که صلاحیت و قابلیت لازم برای اجرای مطلوب طرح مهارت آموزی را دارد باید تأمین شود و این مهم با توانمندسازی معلمان مستعد قابلیت اجرایی بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم