Web Analytics Made Easy - Statcounter

موج سواری از این گونه اتفاقات و چنگ انداختن به چهره نظام به بهانه خودسوزی دختری که اصلاً نه حکمی دریافت کرده و نه اگر حکمی باشد، مربوط به ورودش به ورزشگاه بوده، عین بی حیایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مصعب یحیایی شاعر بوشهری در مطلب ارسالی به سپاس با اشاره به انتشار خبری در خصوص دختر آبی در فضای مجازی نوشت: ما از ماجرای مرگ دختر آبی نه خوشحالیم و نه بی تفاوت به آن هستیم، بلکه موج سواری از این گونه اتفاقات و چنگ انداختن به چهره نظام به بهانه خودسوزی دختری که اصلاً نه حکمی دریافت کرده و نه اگر حکمی باشد، مربوط به ورودش به ورزشگاه بوده، عین بی حیایی ست!

حالا این وسط کاری به سابقه خودکشی نافرجام و بیماری روانی او ندارم، اما این که عده ای مرگ یک دختر را دستمایه آشوب می کنند جای تامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم نه آدم های معمولی و عامی، مثل من!

همین امروز پست رییس دانشگاه ما در استان را دیدم که متاثر از همین ماجرا عقده گشایی کرده و آسمان ریسمان کرده که واویلا از این کشور! و من برای بار هزارم با خودم گفتم: اهل علم بودن، الزاماً به معنای اهل تشخیص و درک بودن نیست!

اصلاً عجیب نیست جماعت! انتخابات نزدیک است و حضرات باید هزینه ابقای شان در پست و مقام را بدهند و یا آماده شوند برای گرفتن پست های احتمالی!

هر کس نداند، ما که می دانیم همین جماعتِ مدعی، در هشتاد و هشت، عده ای را مردم خداجو نام نهادند که دست شان به خون شهید کبیری آغشته بود و عیناً شبیه لشکر یزید حمله کردند به خیمه های عاشورای حسین(ع).

این جماعت ادامه همان فتنه ای هستند که مجلس ترحیم گرفتند برای زندگان و دل می سوزاندند برای دراویش گرد نکلفت و لوگوی روزنامه شان را ست کردند با رنگ پرچم داعش و برای شهید حرم و حریم تیتر کردند که: حسین همدانی در سوریه کشته شد! و وسط آن بلبشو درخواست مذاکره دادند به داعش!

این ها تداوم همان میر فتنه و آن زنک فتانه اند که با استدلال داماد لرستان کشور را هشت ماه درگیر آشوب کردند!

آه که دلم چقدر پر است از این جماعت بوقلمون صفت رنگ به رنگ!

چون وسط این همه نادانی و کج فهمی، بی حیاتر از همه، آن مردک باغی ست که حتی دستش جلوی آل سعود هم دراز بود برای مقابله با جمهوری اسلامی! اف به این همه بی حیایی و بی غیرتی!

کد را دادم که بفهمید با کدام #مردکعباشکلاتی هستم! و آنکه باید بداند خواهد فهمید که خاتمی را می گویم!

من لااقل فی الحال حامی احمدی نژاد نیستم لکن همین جماعتِ طلبکارِ بی حیا، آن روز که احمدی نژاد نامه نوشت به حضرات علما و خواست که زیرساخت ورود زنان به ورزشگاه آماده شود، دین داری شان گل کرد و همین روزنامه آفتاب مدعی شد که او بی عفتی را رواج می دهد! و صد رحمت به آفتاب پرست.

جماعت! شما اگر به فکر زنان این مملکت بودید و عرضه داشتید که رییس دولت تان بعد آن همه حرفهای رای آور یک وزیر زن معرفی می کرد. و یا شما خفه خون نمی گرفتید در برابر آن شهردار هفت تیرکش تان! و دوباره تَکرار نمی کردید دولت وزیرهای میلیاردر و دخترهای وزیر قاچاقچی اش را!

اصلاً عجیب نیست جماعت! دوباره انتخابات نزدیک شده و حضرات اصلاح طلب رای می خواهند. باید هم چنگ بزنند به هر چیزی!

از محمود صادقی که یک مدت بست نشسته بود توی توالت آستان بلکه گیری بدهد به رئیسی و علی مطهری که نان به اسم پدر می خورد تا پروانه سلحشوری که بیشتر به لاشخور شبیه است تا پروانه!

بله جماعت! ملت حق ندارند مطالبه شفافیت آرا کنند از نمایندگان، لکن درد گردن پروانه سلحشوری باید به اطلاع مردم برسد و باید دردش را بیاندازد گردن نظام!

بشکند گردن وامانده تان! دوباره انتخابات شد که حضرات به صف شوند برای رای!

لکن یک چیزی می گویم جماعت؛ بوی کباب نیست که خورده به شامه تان؛ خر داغ می کنند!

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب باید به صورت ویژه حمایت شود
  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری