Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی از حضور در فوتبال آلمان بسیار خوشحال است.

طرفداری- فیلیپه کوتینیو، هافبک تهاجمی جدید باشگاه بایرن مونیخ در خصوص انتقالش به این تیم گفتگویی انجام داد.

به نقل از اشپورت بیلد، او ابتدا در خصوص انتقالش به جمع باواریایی ها گفت:

برخی از هم تیمی هایم در تیم ملی برزیل در خصوص اینکه اوضاع چگونه در بایرن مونیخ پیش می رود، از من سوال پرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به آنها گفتم واقعا از حضور در آنجا خوشحالم. هم تیمی هایم به من خوشامد گویی خوبی کردند. در واقع این خوشامد گویی از جانب هواداران، باشگاه و همه بود و می خواهم با گلزنی و عملکرد خوب در زمین، جواب آنها را دهم. پیش از انتقال به بایرن مونیخ با فیرمینو که قبلا سابقه بازی در بوندس لیگا را داشت، صحبت کردم و در خصوص سختی و فشردگی مسابقات اطلاعاتی گرفتم. او به من در خصوص تفاوت میان تیم های آلمانی گفت.

وی ادامه داد:

من چند سال در لیورپول حضور داشتم و حال باید بگویم بازی در بایرن مونیخ و آلمان نیز مانند فوتبال انگلستان سخت و سنگین بوده و از اسپانیا و برزیل سخت تر است. این را می پسندم. بایرن مونیخ باشگاهی شناخته شده در دنیا است. وقتی به بچه ها در برزیل نگاه کنید، در زمین ها با پیراهن بایرن مونیخ فوتبال بازی می کنند. من از زمان کودکی تا کنون بایرن مونیخ را یک باشگاه بزرگ شناخته ام و حال خوشحالم جزئی از آن هستم.

کوتینیو در مورد یورگن کلوپ افزود:

یورگن به من پیام داد و برایم آرزوی خوب در آینده کرد. او برایم نوشت که بایرن مونیخ باشگاه بزرگی بوده و بوندس لیگا نیز لیگ بزرگی است. این باعث خوشحالی من شد. کلوپ واقعا مربی بزرگ و یکی از بهترین های دنیاست. او یک رهبر واقعی است و از او چیزهای زیادی به خصوص در زمینه ذهنیتی آموختم. کلوپ لیورپول را کاملا تغییر داد و مجددا از آنها تیمی قدرتمند ساخت. کار با او برایم افتخار بسیار بزرگی بود.

 ستاره برزیلی تصریح کرد:

نمی خواهم مانند یک سوپر استار فکر کنم. می خواهم فقط بهترین نمایشم را برای بایرن مونیخ به اجرا بگذارم. در واقع بهترین کاری که از کوتینیو بر می آید را انجام دهم. می خواهم پیروز شوم و به اهداف بزرگی دست یابم. قطعا زبان آلمانی خواهم آموخت. می دانم فقط یک سال در اینجا هستم ولی می خواهم تمام تلاشم را برای بایرن مونیخ بکنم. اتفاقات زیادی ممکن است در فوتبال رخ دهد. اکنون نمی توانم در خصوص آینده چیزی بگویم. فقط می خواهم بگویم از حضور در اینجا خوشحالم و می خواهم سال خوبی را سپری کنم.

کوتینیو در مورد توماس مولر خاطرنشان کرد:

او یک اسطوره در بایرن مونیخ و فوتبال آلمان است و همه بازیکنان دنیا او را می شناسند. توماس جام های زیادی برده و بسیار خوشحالم که با او در یک تیم هستم. توماس از روز اول حضورم در اینجا به من کمک کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد

باشگاه بایرن مونیخ و توماس توخل بر سر جزییات فسخ قرارداد همکاری‌شان به توافق رسیدند.

به گزارش مشرق، در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشن تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ با بایرن قرارداد دارد.

بر اساس گزارش روزنامه «بیلد» آلمان؛ موضوع فسخ قرارداد توماس توخل در تابستان پیش‌رو بین طرفین حل و فصل شده و باشگاه بایرن مونیخ تعهد کرده که به عنوان غرامت، دستمزد سال پایانی قرارداد این مربی آلمانی را به طور کامل به او پرداخت کند، اما بدون هیچ پاداش احتمالی. گفته می‌شود او سالیانه چیزی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو از بایرن حقوق می‌گیرد.

توخل که در ماه مارس ۲۰۲۳ جانشین یولیان ناگلسمان در بایرن مونیخ شد، تاکنون در ۴۹ بازی روی نیمکت این تیم نشسته که حاصل آن ۳۲ برد، ۶ تساوی و ۱۱ شکست بوده است. او فصل گذشته باواریایی‌ها را به قهرمانی در بوندس‌لیگا رساند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان ایستاده و با بایرلورکوزنِ صدرنشین ۱۰ امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!