Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شایعات منتشر شده در رسانه‌ها از مدت‌ها پیش حاکی از انتقال فوق ستاره ۳۲ ساله آبی‌اناری ها به ام‌ال‌اس بود و به نظر اینترمیامی برای تحقق این انتقال پرسروصدا پیشقدم شده است.

بر این اساس، بکهام در تماسی تلفنی از مسی خواسته تا به اینترمیامی ملحق شود؛ این خبر در حالی منتشر شده است که رییس باشگاه بارسلونا به‌تازگی اعلام کرده است که قرارداد مسی تا سال ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و با توجه به وجود بندی در قرارداد وی، مهاجم آرژانتینی می‌تواند یک سال زودتر از موعد یعنی در سال ۲۰۲۰ نیوکمپ را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه، جزئیات مالی و رقم پیشنهادی اینتر میامی برای مسی را با لفظ «بیرحم» توصیف کرده است که از سرسام‌آور بودن رقم انتقال پنج بار برنده توپ طلا به آمریکا حکایت دارد.

اما این پایان فعالیت بکهام و اینترمیامی نیست؛ در واقع این باشگاه آمریکایی که از سال ۲۰۲۰ به طور رسمی وارد کارزار لیگ برتر آمریکا می‌شود، «زین الدین زیدان» را نیز برای نشستن روی نیمکت خود هدف گرفته است؛ علاوه بر این، «کارلو آنجلوتی» پیش‌تر گفته بود که از پیشنهاد هدایت اینترمیامی استقبال خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی بکهام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز