Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:10:29 GMT

از ۲۳ شهریور ساعت کار ادارت استان بوشهر تغییر می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۸۸۵

از ۲۳ شهریور ساعت کار ادارت استان بوشهر تغییر می کند

ایراهیمی خبرداد: ساعت کار ادارات استان بوشهر از روز چهارشنبه (۲۳ شهریور) تغییر می کند پنجشنبه ها همچنان تعطیل می باشد.

حسن ابراهیمی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر صبح چهار شنبه (20 شهریور)  در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در  بوشهر با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر اظهار داشت: از روز شنبه هفته آینده ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر زمان آغاز کار ادارات استان بوشهر را ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح و زمان پایان آن را ۱۵ و ۳۵ دقیقه اعلام کرد و ادامه داد: پنجشنبه‌ها همچنان تعطیل خواهد بود ولی شعبه بانک‌ها پنجشنبه‌ها نیز فعال هستند.

 

ابراهیمی تصریح کرد: این تغییر ساعت شامل بیمارستان‌ها، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌های نظامی و انتظامی، آتشنشانی و بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها نمی‌شود.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی به استثنای واحدهای ستادی آنها موظف به ارائه خدمات به متقاضیالن در شش روز هفته (از شنبه تا پنجشنبه ) هستند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداری محرم ماه محرم عاشورای حسینی عاشورا محرم مسجد تاسوعای حسینی عزاداری امام حسین ع عزاداری نماز ظهر عاشورا تغییر ساعت کاری ادارات خبرگزاری شبستان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.

وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته