Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

اخبار ورزشی- آرای صادره به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمد شادکام از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 642 میلیون بابت اصل خواسته و مبلغ 72 میلیون و 840 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*با توجه به شکایت بهروز مکوندی از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 310 میلیون ریال بابت قسمتی از خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با اعلام نظر به عدم مطالبه، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*با توجه به شکایت بهروز افشار از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 549 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 10 میلیون و 980 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت حسین بهاروند از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 210 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد