Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی زنجان، حسن غفاری اظهار کرد: به مناسبت برگزاری مراسم یازدهم محرم (دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان) از ساعات ابتدایی امروز تا پایان مراسم آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل خواهند بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و  خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به پیش‌بینی سازمان برای استقرار نیروها در نقاط مختلف مراسم یازدهم محرم گفت: امروز همچنین 22 آتش‌نشان به صورت پیاده در مرکز دسته، 26 آتش‌نشان به همراه موتور و خودرو در نقاط مختلف مراسم عزاداری حضور  دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تأمین ایمنی بیشتر 36 نفر از آتش‌نشانان در ایستگاه‌های 6 گانه آتش‌نشانی وظیفه پشتیبانی نیروها را به عهده داشته و  11 خودرو با مأمور آتش‌نشانی وظیفه پشتیبانی برای تأمین ایمنی مراسم را عهده‌دار خواهند بود.

مدیر روابط‌عمومی‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: برای برگزاری ایمن مراسم یازدهم محرم بیش از 80 آتش‌نشان تأمین ایمنی مراسم دسته عزاداری را عهده‌دار خواهند بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت