Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:30:21 GMT

نجات 2 کوهنورد مصدوم در ارتفاعات الموت قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۴۹۴۰

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط ۲ کوهنورد در کوه‌های روستای ویار از توابع الموت غربی بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات رازمیان به موقعیت حادثه اعزام شد.

حکمت الله هاشمی افزود:امدادگران این جمعیت پس از تلاش بی وقفه موفق به نجات ۲ کوهنورد و انتقال آنها به مراکز درمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه کوهستانی الموت با دو بخش شرقی و غربی در ۵۵ کیلومتری شمال قزوین واقع شده است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر زن و مرد هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد

استاندار قزوین با اشاره به اینکه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد، گفت:وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر موضوع بهره برداری از این پروژه تاکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات بخش الموت غربی در سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین در دستور کار قرار گرفته و بسیاری از آنها اجرایی و باقی مانده هم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای توسعه الموت غربی در سال گذشته سه استاندار قزوین، گیلان و مازندران به همراه مدیران وزارت راه و شهرسازی از مسیر قزوین-رحیم آباد- کلاچای بازدید کردند و هر 3 استان به همراه وزارت راه و شهرسازی مکلف شدند اعتباراتی را برای تکمیل پروژه در نظر بگیرند.

اعلایی گفت: بعد از پروژه قزوین-الموت که در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می رسد بالاترین تمرکز وزارت راه پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای خواهد بود که می تواند پیشران توسعه باشد و وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به قزوین بر این موضوع تاکید کردند.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین در زمینه راه مشکلات جدی دارد، اضافه کرد: استان به ویژه در راه روستایی با عقب ماندگی های زیادی مواجه است و موضوع پرهزینه ای هم می باشد ولی مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات انجام می دهد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه موضوع راه الموت از 2 جهت در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: راه الموت واقعا فضای نامناسبی دارد و بهسازی مسیر نه تنها تردد ساکنین را هموار می کند بلکه می تواند الموت را به عنوان یکی از ظرفیت های اقتصادی استان در زمینه گردشگری تبدیل کند و راه مناسب توسعه گردشگری را هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اگر این 2 راه جدید عملیاتی شود با حجم زیاد تردد مواجه خواهیم شد و همین موضوع به طور قطع گردشگری منطقه را بهبود خواهد بخشید. استان قزوین دومین استان ته جدول کشور در زمینه تعداد شهرستان است و امیدواریم با حضور نمایندگان جدید و پیگیری مسئولان ذی ربط مشکل شهرستان شدن الموت مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش دولت در فضای های بین المللی و داخلی برای بهبود اوضاع کشور افزود: با تدبیر، هوشیاری و وفاداری، فضای میدان و دیپلماسی امروز همراه شده است و منجر به فخر اسلام و ایران شده است و این فضا توفیقات زیادی را چه در خارج کشور و چه در داخل به بار آورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ