Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب عاشورای حسینی طرح سراسری تلاوت قرن کریم (جزءخوانی) توسط کانون های فرهنگی هنری با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما در مساجد کشور اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  همزمان با عاشورای حسینی، شب احیاء و مناجات سید و سالارشهیدان و یاران باوفایش، طرح سراسری تلاوت قرآن کریم (جزءخوانی) با استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله کانون های فرهنگی هنری با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما در مساجد کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جمعیت مردمی اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد سراسر استان همدان همه با هم همراه با کاروان عاشورا و جهت تسکین قلب نازنین امام عصر (ارواحناله الفداء)، در روز  (دوشنبه 18 شهریور) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء (مقارن با شب عاشورای حسینی)  اجرا شد.

 

همچنین 14  کمک هزینه سفر به کربلای معلی برای 14 کانون برتر مجری طرح و  14 کمک هزینه سفر به کربلای معلی برای 14 قاری برتر به قید قرعه انجام می شود.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: تاسوعای حسینی عزاداری محرم شیرخوارگان حسینی ماه محرم عاشورای حسینی عاشورا محرم همایش شیرخوارگان حسینی مسجد عزاداری امام حسین ع اعضای کانون مساجد شب عاشورا طرح تلاوت نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج