Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:49:01 GMT

واکنش بهمنی به برخی مدیران پرواز‌ی در البرز

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۱۲۳

واکنش بهمنی به برخی مدیران پرواز‌ی در البرز

خبرگزاری تسنیم: محمود بهمنی در مورد برخی مدیرانی که محل سکونت آن‌ها در خارج از استان البرز است، اظهار داشت: با مدیران استان البرز به ویژه مدیران رده اول و دوم قرار گذاشته‌ایم که حتما باید در استان البرز سکونت داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر نباید مدیر پروازی و مدیر استان به استانی داشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه حتی در مورد اساتید هم برنامه این بود که این مورد بومی‌سازی شود، بیان کرد: در استان البرز آنقدر مدیر داریم که اگر امکان آمدن مدیران غیربومی به استان نباشد افراد بومی جایگزین آن‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد غیبت برخی از مدیران استان البرز در روز‌های پایانی هفته و حضور در خارج از استان البرز با توجه به نزدیکی به انتخابات متذکر شد: اصلا چنینی قراری نبوده و برای ما قابل پذیرش نیست که یک مدیر از روز‌های هفته چند روزی در استان نباشد، اگر چنین چیزی وجود داشته باشد و اسامی این افراد را داشته باشیم در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری لازم انجام می‌شود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مدیران پرواز ی بهمنی مدیران البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست