Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@18:39:34 GMT

باند سرقت از منازل خرم آباد منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۷۵۱۵۹

باند سرقت از منازل خرم آباد منهدم شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضاء باند سارقان حرفه ای منازل و کشف 24فقره سرقت در شهرستان خرم آباد خبر داد. سرقت

سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در خرم آباد  بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت  پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

خرم آباد

فرمانده  انتظامی استان  افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی شبانه روزی  4 نفر اعضای باند سارقان را در این رابطه شناسایی و در  عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مهدیان نسب بیان داشت: اعضای باند سارقان منازل در تحقیقات اولیه به  24 فقره سرقت در خرم آباد  اعتراف و با شناسایی مال باختگان به مراجع قضائی معرفی شدند .
وی در پایان گفت: شهروندان حتما منازل خود را به تجهیزات و وسایل  بازدارنده در جهت پیشگیری از وقوع سرقت ها مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک با مرکز پلیس 110 تماس بگیرند./پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۷۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اعلام چند فقره سرقت از مغازه در شهر یزد بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت.
 
ماموران کلانتری ۱۶ پس از شناسایی سارقان و هماهنگی با مقام قضایی خودروی متهمان در سیستم پلیس ثبت شد که در نهایت ساعتی بعد خودروی مذکور توسط پلیس آگاهی کاشان توقیف شد و متهمان دستگیر شدند. 
 در ابتدا ۴ سارق دستگیر شده منکر جرم خود شدند که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت مغازه در شهر یزد اعتراف کردند 
 همشهریان عزیز هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان